Колись так станеться, і ви дізнаєтеся, що керівництво вважає вас безвідповідальним, колеги – неробою та клоуном. Що в такому випадку робити? Змінити навколо себе людей чи, можливо, попробувати все ж таки виправити це негативне враження на більш позитивне. На думку психологів, змінити погане враження оточуючих про себе можна двома способами. Разом з jobs.ua розглянемо їх. Отже, почнемо.
Спробуйте показати, що ви виправилися. На це знадобиться трохи більше часу ніж здається й сил також, однак не робіть рішучих і радикальних дій. Головне, демонструйте позитивні зміни.
Наприклад, через постійні запізнення вам загрожує звільнення, почніть приходити раніше ніж необхідно. І щоб ось ці ваші зміни були помітними, прийдіть на роботу за годину до початку трудового дня. Керівництво обов’язково це помітить. Але робити це бажано тепер систематично протягом довгого часу, щоб такий прихід на роботу не здавався випадковим.
Другий спосіб пропонує застосовувати психологічні прийоми, їх може бути кілька. Кожен вибирає той, що йому підходить: взаємозалежність, компенсація втрати контролю, погляд в минуле, посилення справедливості.
Взаємозалежність. Це найпростіший спосіб змусити людей сприймати вас позитивно, створивши взаємозалежності. Коли колеги залежать від вас, вони обов’язково хочуть дізнатися про вас більше. Можна спробувати попросити керівництво, наприклад, дати вам з кимось зі співробітників розробляти один проект. Бажання успіху – вагома причина краще пізнати вас.
Компенсація втрати контролю. Для тих хто схоче вибрати цей варіант, експерти пропонують провернути психологічний прийом. А саме. У випадку, коли ваш колега знаходиться в стресовій ситуації, він, можливо, готує складний проект, запропонуйте йому краще вас дізнатися. Не обов’язково буквально це говорити, просто запросіть його разом пообідати чи випити кави й поспілкуватися. Люди в стресовій ситуації намагаються все контролювати, в тому числі й спільну з вами розмову. А це безперечно стане приводом дізнатися про вас більше.
Погляд в минуле. Якщо людина вам не настільки близька аби робити люб’язні компліменти, намагайтеся себе поводити, отримуючись нейтральної поведінки. Можна нагадати співрозмовнику випадок з минулого, коли він був несправедливим. Адже думка про минулі помилки створює бажання бути «правильним» зараз. Це також психологічний прийом. Але тут треба бути уважним і тактовним, оскільки подібне нагадування може образити або, навіть, роздратувати співбесідника. Набагато безпечніший прийом, розказати про власний негативний досвід, а потім запитати чи траплялося йому недооцінювати своїх колег. Вам можуть дати відповідь «ні», однак прагнення бути об’єктивним у співрозмовника вже активізувалося.
Посилення справедливості. Даний варіант пропонує робити правильні й необхідні компліменти. Якщо запитаємо у людей, чи вважають вони себе справедливими, то більшість відповість «так». Психологи називають це егалітарною метою. В той момент, коли вона посилено працює, людина намагається бути неупередженою, справедливою й об'єктивною.
Як «оживити» егалітарну мета? Це просто – зробіть компліменти тому, чию думку хочете змінити. Назвіть його «справедливим», подякуйте за його «об'єктивну оцінку». Сила компліментів схожа на магію.
Психологічні прийоми не змінять думку оточуючих. Вони лише підштовхнуть до того, щоб вам дали другий шанс.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?