«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Спробуймо розглянути базові правила поведінки в онлайн-комунікації в цій статті, які ви можете використовувати в повсякденності та не перетинати межу робочому спілкуванні.
Гібридний формат роботи — популярна тенденція сучасного життя кожного українця. Такий комбінований формат роботи все більше стає нормою для багатьох організацій не тільки в Україні, а й по всьому світу.
Чому більшість компаній віддають перевагу комбінованій формі роботи, а роботодавці все частіше хочуть знову бачити співробітників в офісах?
Не лише учасникам офлайн-заходів можна дарувати подарунки та цінні сувеніри. Це можна також робити на онлайн-заходах. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам з’ясувати, що можна подарувати гостям ділових онлайн-зустрічей.
Давайте спробуємо підібрати декілька варіантів форматів корпоративів під наше сьогодення, що здатні замінити минулі формати проведення корпоративів.
Отримали нову роботу? Чудово. Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua, які фрази краще не вживати в свій перший день у новому колективі.
Якщо ви так само вирішили перейти в спілкуванні на рідну мову, то наступні поради допоможуть вам, колегам по роботі, команді, бізнесу прокачати свої знання солов’їною.
Jobs.ua підібрав для вас ефективні поради, як грамотно комунікувати з клієнтами з-за кордону під час війни, щоб зберегти стосунки.
Робота в іноземних компаніях – це не лише про ваш професійний досвід. Багато важить вміння порозумітися з іншими за своєю ментальністю людьми. Адже, наймаючись в британську компанію, канадську чи, приміром, японську – а чому б і ні? – доведеться приймати інші правила гри. Наслідувати корпоративну культуру тієї чи іншої країни. То яка вона, ця корпоративна культура у різних країнах світу? Давайте з’ясуємо.
Зараз такий час, що за роботу намагається триматися кожен, адже великим вибором роботи не порозкошуєш. Але в будь-якому випадку кожній людині не завадить знати, які навички повинен мати хороший керівник.