Jobs.ua розкриває таємницю появи назви всесвітньо відомого бренду IKEA, лінійки товарів якого швидко захоплюють нові напрямки, щороку.
Прийнято вважати, що талант людини – складова, що може бути отримана тільки по народженню, обумовлюючи певне генетичне наслідування хисту до чого-небудь. Притому, незважаючи на довгі роки намагань, предки шведа Інгвара Кампрада, позиціонуючи себе, як потомствені підприємці, декілька поколінь поспіль даремно намагалися досягнути стабільності та успіхів у своїх бізнесах.
Справи йшли настільки кепсько, що, рідний дідусь малого Кампрада, не витримавши всього, покінчив життя суїцидом. Бачивши такі страшні картини життя та не одноразово переживаючи фінансові крахи в родинному бізнесі, Інгвар, все таки, бачив себе у якості бізнесмена. Починати бізнес, насправді, доводилося продаючи сірники, свіжу рибу, трохи пізніше- листівки до свят. До речі, засновник глобального бренду не мав можливості засвоювати якісь специфічні науки чи, навіть, придбати професійну літературу, експериментуючи та навчаючись мистецтву торгівлі « у реалі» й на власних помилках.
В 1943 році, Інгвар познайомився із бізнесменом з Франції, що був готовий поставляти на продажу до США, нові автоматичні ручки для письма, які вважалися інноваційним проривом у галузі їх виробництва. Розуміючи, що справи прийдеться вести через океан, постачальник авторучок поставив вимоги реєстрації компанії на території Штатів, бо побоювався мати справи із приватною особою.
Так, й з’явився бренд IKEA, в назві якого, Інгвар не забув згадати й досвід його давніх родичів-бізнесменів.
Відшукуючи напрямки та товари, що не були вільно доступні американському споживачеві, Інгвар легко змінював формат магазинів, перетворюючи їх тор на лавки аксесуарів, то на мебельні супермаркети. А, починаючи з 1950-х років, бренд придбав невелике виробництво, на якому почав випуск власних меблів, продовжуючи розширювати різноманітність своїх товарів.
Так, IKEA за короткі терміни запустила декілька проектів, що виявилися дуже затребуваними в цільової аудиторії та принесли компанії суттєвий здобуток.
Бренд закупав розході матеріали й комплектуючі деталі в Польщі, виготовляв окремі частини меблів самостійно та пропонував придбати бюджетні але якісні меблі, що можна було трансформувати, переробляючи під індивідуальні потреби інтер’єру. Продукт став настільки популярним, що споживачі легко пробачили бренду його офіційний відказ від доставки придбаних меблів до адреси клієнтів.
Зате, компанія почала випуск регулярного каталогу товарів, де заздалегідь інформувала споживачів про новинки, які мали з’явитися у магазинах ближчим часом. Також, відкриття невеликих представництв компанії пор всіх Сполучених Штатах, стало початком її вдалої експансії ринків світу, на яких й зараз, IKEA займає найбільш рейтингові позиції.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.