Jobs.ua розкриває таємницю появи назви всесвітньо відомого бренду IKEA, лінійки товарів якого швидко захоплюють нові напрямки, щороку.
Прийнято вважати, що талант людини – складова, що може бути отримана тільки по народженню, обумовлюючи певне генетичне наслідування хисту до чого-небудь. Притому, незважаючи на довгі роки намагань, предки шведа Інгвара Кампрада, позиціонуючи себе, як потомствені підприємці, декілька поколінь поспіль даремно намагалися досягнути стабільності та успіхів у своїх бізнесах.
Справи йшли настільки кепсько, що, рідний дідусь малого Кампрада, не витримавши всього, покінчив життя суїцидом. Бачивши такі страшні картини життя та не одноразово переживаючи фінансові крахи в родинному бізнесі, Інгвар, все таки, бачив себе у якості бізнесмена. Починати бізнес, насправді, доводилося продаючи сірники, свіжу рибу, трохи пізніше- листівки до свят. До речі, засновник глобального бренду не мав можливості засвоювати якісь специфічні науки чи, навіть, придбати професійну літературу, експериментуючи та навчаючись мистецтву торгівлі « у реалі» й на власних помилках.
В 1943 році, Інгвар познайомився із бізнесменом з Франції, що був готовий поставляти на продажу до США, нові автоматичні ручки для письма, які вважалися інноваційним проривом у галузі їх виробництва. Розуміючи, що справи прийдеться вести через океан, постачальник авторучок поставив вимоги реєстрації компанії на території Штатів, бо побоювався мати справи із приватною особою.
Так, й з’явився бренд IKEA, в назві якого, Інгвар не забув згадати й досвід його давніх родичів-бізнесменів.
Відшукуючи напрямки та товари, що не були вільно доступні американському споживачеві, Інгвар легко змінював формат магазинів, перетворюючи їх тор на лавки аксесуарів, то на мебельні супермаркети. А, починаючи з 1950-х років, бренд придбав невелике виробництво, на якому почав випуск власних меблів, продовжуючи розширювати різноманітність своїх товарів.
Так, IKEA за короткі терміни запустила декілька проектів, що виявилися дуже затребуваними в цільової аудиторії та принесли компанії суттєвий здобуток.
Бренд закупав розході матеріали й комплектуючі деталі в Польщі, виготовляв окремі частини меблів самостійно та пропонував придбати бюджетні але якісні меблі, що можна було трансформувати, переробляючи під індивідуальні потреби інтер’єру. Продукт став настільки популярним, що споживачі легко пробачили бренду його офіційний відказ від доставки придбаних меблів до адреси клієнтів.
Зате, компанія почала випуск регулярного каталогу товарів, де заздалегідь інформувала споживачів про новинки, які мали з’явитися у магазинах ближчим часом. Також, відкриття невеликих представництв компанії пор всіх Сполучених Штатах, стало початком її вдалої експансії ринків світу, на яких й зараз, IKEA займає найбільш рейтингові позиції.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?