Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Цікаво про бізнес
  4. Секрети успіху великих компаній
  5. Історії успіху: ІКЕА

Історії успіху: ІКЕА

12.09.2019 603Автор: Александр Мавлидинов
Історії успіху: ІКЕА

Історії успіху: ІКЕА

12.09.2019     603Автор: 
  • I - Інгвар
  • K - Кампрад
  • E – символ компанії, заснованій предками Інгвара
  • A – перша літера назви приходу церкви, у якому Інгвар регулярно сповідався

Jobs.ua розкриває таємницю появи назви всесвітньо відомого бренду IKEA, лінійки товарів якого швидко захоплюють нові напрямки, щороку.

Прийнято вважати, що талант людини – складова, що може бути отримана тільки по народженню, обумовлюючи певне генетичне наслідування хисту до чого-небудь. Притому, незважаючи на довгі роки намагань, предки шведа Інгвара Кампрада, позиціонуючи себе, як потомствені підприємці, декілька поколінь поспіль даремно намагалися досягнути стабільності та успіхів у своїх бізнесах.

Справи йшли настільки кепсько, що, рідний дідусь малого Кампрада, не витримавши всього, покінчив життя суїцидом. Бачивши такі страшні картини життя та не одноразово переживаючи фінансові крахи в родинному бізнесі, Інгвар, все таки, бачив себе у якості бізнесмена. Починати бізнес, насправді, доводилося продаючи сірники, свіжу рибу, трохи пізніше- листівки до свят. До речі, засновник глобального бренду не мав можливості засвоювати якісь специфічні науки чи, навіть, придбати професійну літературу, експериментуючи та навчаючись мистецтву торгівлі « у реалі» й на власних помилках.

В 1943 році, Інгвар познайомився із бізнесменом з Франції, що був готовий поставляти на продажу до США, нові автоматичні ручки для письма, які вважалися інноваційним проривом у галузі їх виробництва. Розуміючи, що справи прийдеться вести через океан, постачальник авторучок поставив вимоги реєстрації компанії на території Штатів, бо побоювався мати справи із приватною особою.

Так, й з’явився бренд IKEA, в назві якого, Інгвар не забув згадати й досвід його давніх родичів-бізнесменів.

Відшукуючи напрямки та товари, що не були вільно доступні американському споживачеві, Інгвар легко змінював формат магазинів, перетворюючи їх тор на лавки аксесуарів, то на мебельні супермаркети. А, починаючи з 1950-х років, бренд придбав невелике виробництво, на якому почав випуск власних меблів, продовжуючи розширювати різноманітність своїх товарів.

Так, IKEA за короткі терміни запустила декілька проектів, що виявилися дуже затребуваними в цільової аудиторії та принесли компанії суттєвий здобуток.

Бренд закупав розході матеріали й комплектуючі деталі в Польщі, виготовляв окремі частини меблів самостійно та пропонував придбати бюджетні але якісні меблі, що можна було трансформувати, переробляючи під індивідуальні потреби інтер’єру. Продукт став настільки популярним, що споживачі легко пробачили бренду його офіційний відказ від доставки придбаних меблів до адреси клієнтів.

Зате, компанія почала випуск регулярного каталогу товарів, де заздалегідь інформувала споживачів про новинки, які мали з’явитися у магазинах ближчим часом. Також, відкриття невеликих представництв компанії пор всіх Сполучених Штатах, стало початком її вдалої експансії ринків світу, на яких й зараз, IKEA займає найбільш рейтингові позиції.

Читайте також

  • Процес делегування повноважень: основні помилки14 листопад, 2019

    Кожен член колективу має розуміти, що йому довіряють як спеціалісту й очікують від нього конкретний результат.

  • Чому відмовляють добрим спеціалістам?13 листопад, 2019

    Ми звернулись до українських HR-ів з питанням про причини відмов навіть тим здобувачам, яких можна назвати конкурентними на ринку праці. Відповідь на це питання спробували зазначити загальними пунктами.

  • Професії для дівчат — ТОП найбільш затребуваних, високооплачуваних і цікавих професій13 листопад, 2019

    Пропонуємо звернути увагу на найбільш популярні професії серед сучасних жінок.

  • Світові методики проведення співбесіди12 листопад, 2019

    Співбесіда чи інтерв’ю - серйозний етап підбору спеціаліста в компанію. До нього HR готується досить ретельно: відбирає відповідних вакансії претендентів, вивчає їх професійний досвід, готує сценарій ділової зустрічі. Загалом інтерв’ю проводиться у вільній формі та тільки менеджер з персоналу формує його сценарій. Дуже часто HR-ри запозичують важливі елементи та методи проведення співбесіди з досвіду колег інших країн. Саме про світові методики проведення співбесід сьогодні й піде розмова.

  • Поради що до продуктивної роботи вдома12 листопад, 2019

    Спробуємо розглянути, як зробити працю вдома максимально ефективним трудом

↑ Вгору