Відомий всьому світу напій Pepsi, що навіть, став ознакою цілого покоління, народився у звичайній аптеці у Північній Кароліні – одному зі штатів США. Фармацевт Калеб Бредхем, власник й працівник своєї невеличкої аптеки, дуже любив експериментувати з різними інгредієнтами й просто марив створінням власного прохолодного напою, що мав підкорити світ.
Це вийшло в нього у далекому 1898 році, хоча тоді сам винахідник, навіть, й не підозрював про те, що він зміг створити. Не став заморочуватися із назвою, він назвав свій напій просто та скромно - «Brad's drink», у перекладі - «напій Бреду». Новинка містила газовану воду, цукор, ваніль та горіхи рослини кола. Новий напій сподобався місцевим мешканцям й став продаватися у парі магазинів містечка та деяких аптеках. Він позиціонувався у якості засобу, що здатен зміцнювати організм людини, покращити травлення та як спосіб для підняття бадьорості та настрою.
Через деякий час, Калеб Бредхем вирішив змінити назву напою, бо з початку бажав відобразити в його назві певну суть рецептури. Напій було перейменовано у Pepsi-Cola, завдяки двом інгредієнтам - пепсину та коли. Неочікуваним став успіх напою саме з новою назвою. Популярність зростала настільки швидко, що фармацевт вирішив створити власну компанію з виробництва напоїв, яку назвав Pepsi Co.
Перша реклама легендарного напою вийшла у рік створення компанії. Вона гласила: «Напій Pepsi-Cola зміцнює організм та освіжає розум! Хочете позбутися від неврозу, меланхолії або мігрені? Pepsi-Cola допоможе і в цьому! » та була розташована на сторінках друкованого рекламного видання.
Занепад ринку цукру, що стався у 1920-х роках у США та був спровокований Першою світовою війною, майже збанкрутив Pepsi Co. Намагаючись врятувати компанію, засновник вирішив розкрити світу секрет приготування напою. На його думку, правда про натуральні компоненти, що використовувалися для виробництва напою, мала привернути увагу до продукту та збільшити продажі. Таким чином, світ узнав 12 компонентів, з яких складалася Pepsi-Cola: петігренове масло, коричне масло, мускатне масло, сік лайму, фосфорна кислота, палений цукор та інші.
Вчинок не допоміг так, як сподівався Калеб, а Велика Депресія, що прийшла потім, ледь не вбила компанію остаточно. На продукцію Pepsi Co довелося значно знижати ціни. Дійшло до того, що стандартна пляшка Pepsi-Cola коштувала всього п'ять центів, хоча конкуренти продовжували продавати свої напої в два-три рази дорожче. Проте, низька ціна посприяла тому, що напій стали купувати частіше, що забезпечило Компанію невеликим але регулярним надходженням фінансів та допомогло пережити нелегкий період.
Під час Другої світової війни Pepsi-Cola Company пішла на патріотичний крок та додала у символіку знак триколірної корони, демонструючи свою підтримку американським солдатам. Цей хід оцінили споживачі й продажі компанії суттєво зросли.
Поступово справа почала налагоджуватися, а на початку 1970-років продукція компанії стала першою серед іноземних, які зуміли потрапити за «залізну завісу» та стали продаватися у колишньому СРСР.
Потім були «зіркові роки» Pepsi-Cola, що прославилися купою реклами з зірками світу з усіх напрямків, які знімалися у роликах у головних ролях. Потім була війна «кол», між головними конкурентами компаніями Pepsi-Cola та Соса-Cola та багато чого іншого.
Й, не зважаючи на те, що певна війна між корпораціями продовжується й сьогодні, Pepsi-Cola більш ніколи не втрачала суттєво власних позицій та залишається одним з відоміших та популярних напоїв в усьому сучасному світі.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.