Відомий всьому світу напій Pepsi, що навіть, став ознакою цілого покоління, народився у звичайній аптеці у Північній Кароліні – одному зі штатів США. Фармацевт Калеб Бредхем, власник й працівник своєї невеличкої аптеки, дуже любив експериментувати з різними інгредієнтами й просто марив створінням власного прохолодного напою, що мав підкорити світ.
Це вийшло в нього у далекому 1898 році, хоча тоді сам винахідник, навіть, й не підозрював про те, що він зміг створити. Не став заморочуватися із назвою, він назвав свій напій просто та скромно - «Brad's drink», у перекладі - «напій Бреду». Новинка містила газовану воду, цукор, ваніль та горіхи рослини кола. Новий напій сподобався місцевим мешканцям й став продаватися у парі магазинів містечка та деяких аптеках. Він позиціонувався у якості засобу, що здатен зміцнювати організм людини, покращити травлення та як спосіб для підняття бадьорості та настрою.
Через деякий час, Калеб Бредхем вирішив змінити назву напою, бо з початку бажав відобразити в його назві певну суть рецептури. Напій було перейменовано у Pepsi-Cola, завдяки двом інгредієнтам - пепсину та коли. Неочікуваним став успіх напою саме з новою назвою. Популярність зростала настільки швидко, що фармацевт вирішив створити власну компанію з виробництва напоїв, яку назвав Pepsi Co.
Перша реклама легендарного напою вийшла у рік створення компанії. Вона гласила: «Напій Pepsi-Cola зміцнює організм та освіжає розум! Хочете позбутися від неврозу, меланхолії або мігрені? Pepsi-Cola допоможе і в цьому! » та була розташована на сторінках друкованого рекламного видання.
Занепад ринку цукру, що стався у 1920-х роках у США та був спровокований Першою світовою війною, майже збанкрутив Pepsi Co. Намагаючись врятувати компанію, засновник вирішив розкрити світу секрет приготування напою. На його думку, правда про натуральні компоненти, що використовувалися для виробництва напою, мала привернути увагу до продукту та збільшити продажі. Таким чином, світ узнав 12 компонентів, з яких складалася Pepsi-Cola: петігренове масло, коричне масло, мускатне масло, сік лайму, фосфорна кислота, палений цукор та інші.
Вчинок не допоміг так, як сподівався Калеб, а Велика Депресія, що прийшла потім, ледь не вбила компанію остаточно. На продукцію Pepsi Co довелося значно знижати ціни. Дійшло до того, що стандартна пляшка Pepsi-Cola коштувала всього п'ять центів, хоча конкуренти продовжували продавати свої напої в два-три рази дорожче. Проте, низька ціна посприяла тому, що напій стали купувати частіше, що забезпечило Компанію невеликим але регулярним надходженням фінансів та допомогло пережити нелегкий період.
Під час Другої світової війни Pepsi-Cola Company пішла на патріотичний крок та додала у символіку знак триколірної корони, демонструючи свою підтримку американським солдатам. Цей хід оцінили споживачі й продажі компанії суттєво зросли.
Поступово справа почала налагоджуватися, а на початку 1970-років продукція компанії стала першою серед іноземних, які зуміли потрапити за «залізну завісу» та стали продаватися у колишньому СРСР.
Потім були «зіркові роки» Pepsi-Cola, що прославилися купою реклами з зірками світу з усіх напрямків, які знімалися у роликах у головних ролях. Потім була війна «кол», між головними конкурентами компаніями Pepsi-Cola та Соса-Cola та багато чого іншого.
Й, не зважаючи на те, що певна війна між корпораціями продовжується й сьогодні, Pepsi-Cola більш ніколи не втрачала суттєво власних позицій та залишається одним з відоміших та популярних напоїв в усьому сучасному світі.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?