По результатам исследования, проведенного University College London, у сотрудников, которые испытывают хронический стресс на работе, риск получить смертельную болезнь гораздо выше (на 68%).
Врачи изучали истории болезней 10308 гражданских служащих в течение 23 лет перед тем, как представили доказательства того, что стресс на работе активизирует физические изменения в теле, приводящие к появлению сердечных заболеваний.
До этого считалось, что стресс ведет лишь к нездоровому образу жизни, что, в свою очередь, провоцирует возникновение болезней сердца.
Но профессор Чандола, старший лектор университета, заявил: "Адаптация к здоровому образу жизни не изменила взаимосвязь между стрессом на работе и низкой вариабельностью частоты сердечных сокращений. Это свидетельствует о прямом воздействии на нервную систему и нейроэндокринную функцию, что, в свою очередь, влияет на сигналы, поступающие к сердцу, и приводит к кардионестабильности".
Связь между стрессом на рабочем месте и сердечными заболеваниями обсуждалась еще в начале 50-х годов прошлого века.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.