RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. ТОП-ові впитання на співбесіді 2019 року

ТОП-ові впитання на співбесіді 2019 року

21.01.2019 272Автор: Лоліта Платошкіна
ТОП-ові впитання на співбесіді 2019 року

ТОП-ові впитання на співбесіді 2019 року

21.01.2019     272Автор: 

Новий рік на рекрутинговому ринку праці дозволив позначити нові тенденції не тільки в пошуку співробітників, але і в принципах проведення співбесіди. HR-менеджери виділили ТОП основних питань, які роботодавці будуть задавати на співбесідах претендентам в 2019 році. Здобувачі готуйтеся!

Про які професійні успіхи ви б могли похвалитися?

Професійні успіхи - це показник ефективності роботи фахівця і його кар'єрного зростання. Поставлене запитання даними чином не просто спонукає здобувача вказати на свої успіхи, але також вказати на власний професіоналізм. Щоб грамотно відповісти фахівцю на дане питання, спеціаліст повинен і правда згадати такий свій яскравий успіх в роботі, щоб здивувати і переконати роботодавця. Найкраще робити це емоційно і підтверджувати цифрами, фактами, кар'єрним ростом. Головне не перестаратися.

Розкажіть про свою найбільшу професійну невдачу.

Ще одне питання, яке провокує розповідати про свої професійні та особистісних недоліках. Ми рекомендуємо не звертати увагу на ваші індивідуальні помилки, пов'язані з особистими якостями. На що можна звернути увагу роботодавця в даному випадку? Ви можете розповісти роботодавцю про невдачу, пов'язану з недостатнім розумінням клієнта. Можна також розповідати історії про недостачу на той час будь-яких професійних знань, які ви заповнили за цей час.

Розкажіть анекдот.

Абсолютно незвичайне завдання або прохання на співбесіді - розповісти анекдот. Таким проханням роботодавець бажає перевірити наявність у вас почуття гумору, і, звичайно, комунікабельність. Намагайтеся вибрати будь-який анекдот, не зачіпаючи політичної теми і морально-етичної. Нехай він навіть буде недостатньо смішним, але намагайтесь згадати хоч якийсь. І тоді галочка на проти вашої комунікабельності буде роботодавцем все ж поставлена.

Розкажіть про свої хобі.

Що не кажіть, а інтереси і внутрішній світ людини розповідає про нього куди більше ніж всякі психологічні тести. Будь-який роботодавець хотів би отримати цікавого і яскравого фахівця. Чим більше інтересів у претендента, і вони яскравіше, тим більше фахівця життєвого практичного досвіду. Тим більше, що здобувач може в точку потрапити в інтереси роботодавця, що в свою чергу може схилити вас до вибору саме вашої кандидатури.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх