Так, были выделены шесть типов сотрудников в зависимости от наиболее предпочтительных для них поощрений.
Первый тип - охотники за бонусами (22 %, большинство из которых - женщины), рады любым вознаграждениям, но идеальный для них вариант - подарочные сертификаты и туристические путевки. Однако поощрительное участие в семинаре скорее обременит, нежели окрылит этих работников.
Домоседы, составляющие 20 % работающих людей (54 %, мужчины старше 40 лет), терпеть не могут поощрений вроде участия в международных конференциях, нарушающих привычный распорядок жизни. Лучшим вознаграждением для них станет внеочередной выходной.
Материалисты (19 %, в основном женщины, не удовлетворенные своей работой) всегда предпочтут звонкую монету лавровому венку. Они почти не реагируют на различные виды благодарности, а лучший способ мотивации для них - денежная премия.
Узники (17 %, женщины старше 45 лет с очень высоким доходом) - это люди, добившиеся видимых результатов в карьере и имеющие устойчивое материальное положение, для которых важна самореализация. Их рекомендуется поощрять комфортными условиями работы и участием в новых проектах.
Охотники за похвалой (16 %, в основном мужчины) млеют от признания их заслуг. А наиболее редкий тип - инициаторы (8 %, главным образом молодые мужчины), они так любят свою работу, что лучшая награда для них - это особый статус, позволяющий управлять другими сотрудниками и расширять сферу своей деятельности.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?