Дорога Львов - Краковец является частью международного транспортного коридора Берлин - Вроцлав - Киев.
"Десять лет не реализуется проект, концессионер до сегодняшнего дня не смог найти деньги и начать строительство. А сейчас и вовсе компания находится в судах по делу о банкротстве", - говорит заместитель главы "Укравтодора" Николай Березовский.
"Укравтодор" разорвать контракт с "Трансмагистралью" в одностороннем порядке не имеет права. "Мы ждем, пока суд примет решение относительно банкротства компании", - говорит глава "Укравтодора" Вадим Гуржос. По его словам, как только договор будет разорван, госконцерн проведет новый конкурс по привлечению концессионера. "Этот объект уже давно готов к работе. Даже самый проблемный вопрос - отвода земли - уже решен, а работы никак не начнутся", - уверяет Николай Березовский.
Вице-президент по экономическим и правовым вопросам компании "Трансмагистраль" Богдан Нестерук признает, что все строительные работы остановлены и денег на их восстановление нет. Однако по его словам, причина этого - некорректно составленный "Укравтодором" концессионный договор.
В то же время, как неофициально отмечают в "Укравтодоре", обеим сторонам выгоднее решить вопрос полюбовно. В строительство дороги уже было вложено 25 млн грн. госсредств. Поиск нового концессионера займет минимум 3 месяца, УЕФА будет проводить решающие проверки готовности Украины к чемпионату в конце ноября, а судьба Евро-2012 решится 10-11 декабря.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?