Не секрет, что уровень заработной платы является одним из ключевых моментов, обуславливающих согласие на ту или иную работу в современной Украине. Равно, как и ее своевременная выплата.
Вот, что узнал Jobs.ua.
Как оказалось, по данным популярного международного кадрового портала «охотников за головами», в нашей стране вовремя получить вожделенную заработную плату, получается не у всех и не всегда.
Так, согласно исследованиям портала, за последние 6 месяцев только 65 % респондентов смогли похвастаться своевременным получением своих зарплат. В то же время, около 10% опрошенных украинцев признались, что им выплату заработных плат задерживают регулярно, с «завидным» постоянством.
9% участников этого исследования сообщили о периодических задержках заработной платы, уточнив при этом, что для них этот вопрос довольно болезненный, поскольку, даже нерегулярные сбои в выплатах, приносят в их жизнь ощутимый дисбаланс. Еще 16% респондентов отметили, что в их случае задержки заработной платы бывали «но не часто».
Кроме этого, из всего количества опрошенных украинцев 65% продолжают ожидать от своего руководства заработной платы в размерах, которые они назвали «достойными», и только 16% участников опроса признали, что могут считать свою зарплату по-настоящему соответствующей их ожиданиям.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.