По сравнению с европейскими странами, у нас специалисты по маркетингу молодые, добавляет Загороднова. В Великобритании средний возраст бренд-менеджеров 30–35 лет, а у нас такую должность занимают люди до 30.
Начинать карьеру лучше ассистентом.
Если ассистент предлагает свои идеи и пытается больше узнать о деталях рынка, он быстро войдет в профессию. Достаточно много успешных маркетологов пришли из рекламного бизнеса, были промоутерами, продавцами-консультантами.
От самого низкого звена в отделе маркетинга до бренд-менеджера в Украине можно дойти за 3–5 лет.
Хотя большие международные компании больше пользуются западными стандартами. Сначала проработай два-три года ассистентом, а затем еще столько же — младшим бренд-менеджером.
Начинающий получает 400 долларов
Ассистент-маркетолог получает $400. А бренд-менеджер не меньше $1500. Зарубежные фирмы, которые выходят на украинский рынок, менеджеру платят $800. А руководителю департамента маркетинга — $2500. Некоторые организации используют систему бонусов: процент от продаж, служебный автомобиль, учеба за средства фирмы. Как правило, известные компании ищут успешных маркетологов
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.