Згідно результатів опитування, яке проводив відомий онлайн-майданчик з пошуку роботи та персоналу Jobs.ua, більшість респондентів, що працюють найманими робітниками, незадоволені власними зарплатами. Й, розбіжність між очікуванням та реальністю доволі суттєва.
«Чи вважаєте ви свою зарплатню справедливою?», - саме це запитував інтернет-ресурс у своїх користувачів.
На думку 25% працівників, які працюють в якості найманих, їх фінансова винагорода за виконання роботи, цілком справедлива, бо «зарплатня відповідає робочим навантаженням». Респонденти відмічають помітне зменшення сум заробітної плати, проте, погоджуються, що й самої роботи, також поменшало, завдяки кризовій ситуації із поширенням пандемії COVID-19 світом.
Також, 28% серед учасників опитування, вважають, що отримують «реальні гроші на період кризи». Цій прошарок респондентів очікує спадання кризового навантаження, пріоритетною задачею для себе, ставлячи збереження робочого місця.
14% українських найманих працівників, які прийняли участь у досліджені Jobs.ua обрали варіантом відповіді «Моя з/п залежить від об'єму виконаної роботи», так як отримують відрядні заробітні платні. Більшість респондентів з їх числа, теж відмічають зниження здобутків, яке торкнулося майже всіх суб’єктів ринків праці світу.
Найбільший показник продемонструвала відповідь «Ні, вважаю, що маю отримувати у рази більше», яку обрали 33% тих співгромадян, хто брав участь в опитуванні Jobs.ua. Серед коментарів респондентів, більшість тих, які кажуть про суттєву розбіжність між тими сумами заробітків, на які очікував найманий робітник, та тими заробітними платами, які він отримує у реальності «тут та зараз».
Не можна не сказати, й про те, що респонденти, які обрали таку відповідь згодні з існуванням серйозних причин, що «ззовні» зашкоджують нормальному функціюванні бізнесів та належному виконанні роботодавцями домовленостей щодо розміру заробітної платні та об’ємів роботи.
Роботодавці, в свою чергу, також мають чимало питань до кваліфікації та зарплатних вимог кандидатів на вакансії, водночас, маючи ще більше питань до розмірів податків та наявності можливостей працювати, не зачиняючись на карантин.
У той самий час, досвід певного єднання, яке можна побачити, як між країнами Європейського союзу, так й у самих країнах, перед обличчям небезпеки, вже демонструє ефективні результати протидії загальній кризі.
«Таке єднання», звичайно складається з «розуміння й розуміння». Коли й найманий працівник. Й його роботодавець, обидва розуміють серйозність викликів, залишаються порядними та щирими по відношенню до партнерства, й кожен зі свого боку, намагаються максимально «підтримувати» й справу, й один одного.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливою навичкою для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.