Для того, щоб втратити своє здоров’я в сучасному світі не треба займатися надто важкою роботою. Виявляється, що для цього достатньо попрацювати у самому звичайному офісі.
За інформацією Jobs.ua, група вчених з Університету Гонконгу провела дослідження та з’ясувала, як, спокійна робота в офісі здатна впливати на здоров'я людини. Результати продемонстрували, що довге зайняття подібною працею загрожує зростанням ризику розвитку діабету (II типу) й певних проблем з психікою, наприклад, таких, як депресії чи хронічна нервовість. За результатами таких досліджень надто довгострокова праця в офісі, будь-яка праця, все ж поступово губить здоров'я. Це проявляється в тому, що такі працівники частіше палять та вживають більше алкоголю для «зняття стресу». При цьому, вони менше та не регулярно приймають їжу, менше рухаються, що й призводить до таких ризиків.
Це все може створити з людиною самий звичайний «довгий» офісний день. Якщо, така робота виявляється ще й доволі стресовою, це безумовно збільшує негативний вплив та зайві навантаження на здоров'я працюючої людини.
Доведено, що чим частіше й довго триваліше люди відчувають стрес, тим важче їм впоратися із повсякденними завданнями та робочими вимогами. М’язи тіла постійно знаходиться в стані тонусу, задля «готовності реагувати», яку створює стресова обстановка, ритм серця більш швидший, кров'яний тиск підвищений. Звичайно, при таких обставинах суттєво збільшується ризик заробити серцево-судинні захворювання або отримати інсульт чи інфаркт. Не диво, що ті особи, яких називають трудоголіками, складають основу такої групи ризику.
Щодо занадто відповідального ставлення до своїх обов’язків на робочих місцях, дослідження вчених з Університету Гельсінкі демонструють, що люди, які беруть менше відпусток, здатні прожити менше, ніж ті, хто регулярно відпочиває та мандрує. Ризик настільки великий, що на це не впливає навіть здоровий спосіб життя, яким можуть користуватися затяті трудоголіки.
Задля свого експерименту, вчені з Університету Гельсінкі протягом п’яти років спостерігали, як люди, що працюють в офісах живуть (графік та навантаження), харчуються та наскільки багато рухаються. Результати виявилися досить несподіваними. Так, ті, хто робив вдалу кар’єру, багато працював та мав більше фінансів, проживали менш, аніж ті, хто доволі спокійно ставився до своєї роботи та більше часу приділяв улюбленим зайняттям чи хобі.
Українцям слід звернути увагу на такі данні. Відомо, що рівень хворобливості вітчизняних офісних працівників досить високий. Й це, коли мова йдеться про справжні хвороби, а не приводи для того, щоб залишитися вдома, вдавши з себе хворого.
До речі, для боротьби з такими проявами, в листопаді 2018 року уряд прийняв постанову про створення «Електронного реєстру листків непрацездатності». Це нові системи накопичення, зберігання й використання інформації про видані лікарняні листки. Ініціатори оновлення системи й не приховували, що все це покликане покінчити із зловживаннями при видачі лікарняних.
.
Метод мікронавчання останніми роками набув популярності в сучасній освіті і корпоративному середовищі, тому давайте дізнаємося про нього докладніше.
Якщо вас, як і творця «Маленького принца», приваблює небо і польоти, ви приглядаєтеся до професії стюарда чи стюардеси, портал Jobs.ua пропонує критичним поглядом дослідити ті виклики неба і відстані, які доведеться долати вам у майбутньому.
Запозичуємо найкращі бізнес-ідеї в лідерів світового виробництва, щоб економіка і сільське господарство України розвивалися попри всі труднощі і нереальні виклики нашого часу.
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував добірку бізнес-ідей для українців, які живуть в різних куточках світу. Пересилайте друзям і знайомим, які живуть в згаданих країнах.
Перевірка майбутніх працівників на стресостійкість є поширеним явищем, навіть якщо ви вперше про це чуєте. Чому компанії це роблять, як розпізнати стрес-тест на співбесіді і правильно зреагувати на нього, з’ясовував Jobs.ua.