Для того, щоб втратити своє здоров’я в сучасному світі не треба займатися надто важкою роботою. Виявляється, що для цього достатньо попрацювати у самому звичайному офісі.
За інформацією Jobs.ua, група вчених з Університету Гонконгу провела дослідження та з’ясувала, як, спокійна робота в офісі здатна впливати на здоров'я людини. Результати продемонстрували, що довге зайняття подібною працею загрожує зростанням ризику розвитку діабету (II типу) й певних проблем з психікою, наприклад, таких, як депресії чи хронічна нервовість. За результатами таких досліджень надто довгострокова праця в офісі, будь-яка праця, все ж поступово губить здоров'я. Це проявляється в тому, що такі працівники частіше палять та вживають більше алкоголю для «зняття стресу». При цьому, вони менше та не регулярно приймають їжу, менше рухаються, що й призводить до таких ризиків.
Це все може створити з людиною самий звичайний «довгий» офісний день. Якщо, така робота виявляється ще й доволі стресовою, це безумовно збільшує негативний вплив та зайві навантаження на здоров'я працюючої людини.
Доведено, що чим частіше й довго триваліше люди відчувають стрес, тим важче їм впоратися із повсякденними завданнями та робочими вимогами. М’язи тіла постійно знаходиться в стані тонусу, задля «готовності реагувати», яку створює стресова обстановка, ритм серця більш швидший, кров'яний тиск підвищений. Звичайно, при таких обставинах суттєво збільшується ризик заробити серцево-судинні захворювання або отримати інсульт чи інфаркт. Не диво, що ті особи, яких називають трудоголіками, складають основу такої групи ризику.
Щодо занадто відповідального ставлення до своїх обов’язків на робочих місцях, дослідження вчених з Університету Гельсінкі демонструють, що люди, які беруть менше відпусток, здатні прожити менше, ніж ті, хто регулярно відпочиває та мандрує. Ризик настільки великий, що на це не впливає навіть здоровий спосіб життя, яким можуть користуватися затяті трудоголіки.
Задля свого експерименту, вчені з Університету Гельсінкі протягом п’яти років спостерігали, як люди, що працюють в офісах живуть (графік та навантаження), харчуються та наскільки багато рухаються. Результати виявилися досить несподіваними. Так, ті, хто робив вдалу кар’єру, багато працював та мав більше фінансів, проживали менш, аніж ті, хто доволі спокійно ставився до своєї роботи та більше часу приділяв улюбленим зайняттям чи хобі.
Українцям слід звернути увагу на такі данні. Відомо, що рівень хворобливості вітчизняних офісних працівників досить високий. Й це, коли мова йдеться про справжні хвороби, а не приводи для того, щоб залишитися вдома, вдавши з себе хворого.
До речі, для боротьби з такими проявами, в листопаді 2018 року уряд прийняв постанову про створення «Електронного реєстру листків непрацездатності». Це нові системи накопичення, зберігання й використання інформації про видані лікарняні листки. Ініціатори оновлення системи й не приховували, що все це покликане покінчити із зловживаннями при видачі лікарняних.
.
З’ясовуємо разом з Jobs.ua, які бізнес-ідеї можна розвивати в 2025 році з активним використанням ШІ.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.
У вашому оточенні є люди, які говорять так швидко і нерозбірливо, що нічого не збагнеш? Але навіть такі люди можуть заговорити чітко і переконливо, якщо скористаються добіркою чудових вправ для дикції, які підготував Jobs.ua.
Ви знали, що один цікавий тест на визначення профпридатності допоміг незвичайному в’язню втекти з в’язниці? Поговоримо про це в статті, а також з’ясуємо, які популярні тести стануть орієнтиром у визначенні ваших сильних сторін і вибору професійної кар’єри.
Портал з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua поставив низку питань штучному інтелекту Grok від X, щоб дізнатися, що думає цей ШІ про перспективи такої цікавої, потрібної і важливої в літературному світі професії, як літературний агент.