Для того, щоб втратити своє здоров’я в сучасному світі не треба займатися надто важкою роботою. Виявляється, що для цього достатньо попрацювати у самому звичайному офісі.
За інформацією Jobs.ua, група вчених з Університету Гонконгу провела дослідження та з’ясувала, як, спокійна робота в офісі здатна впливати на здоров'я людини. Результати продемонстрували, що довге зайняття подібною працею загрожує зростанням ризику розвитку діабету (II типу) й певних проблем з психікою, наприклад, таких, як депресії чи хронічна нервовість. За результатами таких досліджень надто довгострокова праця в офісі, будь-яка праця, все ж поступово губить здоров'я. Це проявляється в тому, що такі працівники частіше палять та вживають більше алкоголю для «зняття стресу». При цьому, вони менше та не регулярно приймають їжу, менше рухаються, що й призводить до таких ризиків.
Це все може створити з людиною самий звичайний «довгий» офісний день. Якщо, така робота виявляється ще й доволі стресовою, це безумовно збільшує негативний вплив та зайві навантаження на здоров'я працюючої людини.
Доведено, що чим частіше й довго триваліше люди відчувають стрес, тим важче їм впоратися із повсякденними завданнями та робочими вимогами. М’язи тіла постійно знаходиться в стані тонусу, задля «готовності реагувати», яку створює стресова обстановка, ритм серця більш швидший, кров'яний тиск підвищений. Звичайно, при таких обставинах суттєво збільшується ризик заробити серцево-судинні захворювання або отримати інсульт чи інфаркт. Не диво, що ті особи, яких називають трудоголіками, складають основу такої групи ризику.
Щодо занадто відповідального ставлення до своїх обов’язків на робочих місцях, дослідження вчених з Університету Гельсінкі демонструють, що люди, які беруть менше відпусток, здатні прожити менше, ніж ті, хто регулярно відпочиває та мандрує. Ризик настільки великий, що на це не впливає навіть здоровий спосіб життя, яким можуть користуватися затяті трудоголіки.
Задля свого експерименту, вчені з Університету Гельсінкі протягом п’яти років спостерігали, як люди, що працюють в офісах живуть (графік та навантаження), харчуються та наскільки багато рухаються. Результати виявилися досить несподіваними. Так, ті, хто робив вдалу кар’єру, багато працював та мав більше фінансів, проживали менш, аніж ті, хто доволі спокійно ставився до своєї роботи та більше часу приділяв улюбленим зайняттям чи хобі.
Українцям слід звернути увагу на такі данні. Відомо, що рівень хворобливості вітчизняних офісних працівників досить високий. Й це, коли мова йдеться про справжні хвороби, а не приводи для того, щоб залишитися вдома, вдавши з себе хворого.
До речі, для боротьби з такими проявами, в листопаді 2018 року уряд прийняв постанову про створення «Електронного реєстру листків непрацездатності». Це нові системи накопичення, зберігання й використання інформації про видані лікарняні листки. Ініціатори оновлення системи й не приховували, що все це покликане покінчити із зловживаннями при видачі лікарняних.
.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».