Трапляється, що вже на етапі співбесіди щось насторожує. Ви спілкуєтеся з людиною, яка бере інтерв’ю, і починаєте розуміти, що тут затримуватися не варто. Але якщо все минає по-людськи, цивілізовано, можна дочекатися завершення співбесіди і ввічливо попрощатися. Але бувають випадки, коли можна – і треба! – покинути співбесіду без зайвих слів. Jobs.ua зібрав випадки, коли потрібно піти, не попрощавшись.
Якщо ви прочитали у вакансії про одні умови роботи – високу зарплату, чудовий графік роботи та бездоганні умови праці – а на співбесіді вам кажуть дещо інше, будьте певні: цю вакансію просто прикрасили, щоб привабити висококваліфікованих працівників.
На які моменти слід звернути увагу? Наприклад, роботодавець почне виправдовуватися, що не вийде виплатити таку зарплату, як вказано у вакансії, або несподівано змінився робочий графік, або ви будете регулярно їздити у відрядження, хоча такого моменту не передбачалось. Якщо в компанії з самого початку розпочинають робочі стосунки з обману, то чи варто працювати в такому колективі? Вирішувати шукачу, звичайно. Але приймати людину на роботу і лукавити при цьому – це тривожний дзвіночок.
Всі дані, які потрібні компанії, щоб поспілкуватися з вами на співбесіді, зазначені в резюме. Це ваше ім’я, прізвище і контактні дані. Якщо просять банківські дані чи вимагають якісь офіційні документи, цілком можливо, що ви потрапили в руки шахраїв. Чи варто доводити щось цим людям, сперечатися з ними? Звісно, ні. Просто завершіть спілкування, щоб не гаяти власний час.
І це доволі дивно, погодьтеся. Ви прийшли працевлаштовуватися, а секретарка починає годувати вас п’яти- чи «десятихвилиночками», навіть не запрошуючи присісти. Звичайно, у вашого інтерв’юера банально може трапитися несподіваний випадок, і вона затримується в дорозі, але, швидше за все, про вас просто забули. І якщо вас «промаринували» годинку-другу, а потім кажуть: «Приходьте завтра», то прислухайтеся до своїх відчуттів, чи не зникло у вас бажання працювати в такій безвідповідальній атмосфері?
Ця ситуація однозначно свідчить про те, що дане інтерв’ю потрібно завершити якомога швидше. Так, на співбесіді вас можуть попросити щось продати, щоб побачити, як ви вмієте продавати товар. Але пропонувати щось у них придбати – це прохання геть недоречне. Покидайте цю розмову без жалю: тут вам не місце.
Буває, що перехвилювалися. Це нормально. Але якщо відчуваєте, що вас щось напружує – приміром, з вами на співбесіді спілкуються неприємні вам люди, ви почуваєтеся некомфортно в приміщенні, то ваша інтуїція посилає вам сигнали тривоги. В такому випадку теж краще завершити спілкування і попрощатися. Працювати в компанії, в якій вам буде некомфортно – це загубити в майбутньому роки перспективної кар’єри в колективі, який вам буде до душі.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.