Трапляється, що вже на етапі співбесіди щось насторожує. Ви спілкуєтеся з людиною, яка бере інтерв’ю, і починаєте розуміти, що тут затримуватися не варто. Але якщо все минає по-людськи, цивілізовано, можна дочекатися завершення співбесіди і ввічливо попрощатися. Але бувають випадки, коли можна – і треба! – покинути співбесіду без зайвих слів. Jobs.ua зібрав випадки, коли потрібно піти, не попрощавшись.
Якщо ви прочитали у вакансії про одні умови роботи – високу зарплату, чудовий графік роботи та бездоганні умови праці – а на співбесіді вам кажуть дещо інше, будьте певні: цю вакансію просто прикрасили, щоб привабити висококваліфікованих працівників.
На які моменти слід звернути увагу? Наприклад, роботодавець почне виправдовуватися, що не вийде виплатити таку зарплату, як вказано у вакансії, або несподівано змінився робочий графік, або ви будете регулярно їздити у відрядження, хоча такого моменту не передбачалось. Якщо в компанії з самого початку розпочинають робочі стосунки з обману, то чи варто працювати в такому колективі? Вирішувати шукачу, звичайно. Але приймати людину на роботу і лукавити при цьому – це тривожний дзвіночок.
Всі дані, які потрібні компанії, щоб поспілкуватися з вами на співбесіді, зазначені в резюме. Це ваше ім’я, прізвище і контактні дані. Якщо просять банківські дані чи вимагають якісь офіційні документи, цілком можливо, що ви потрапили в руки шахраїв. Чи варто доводити щось цим людям, сперечатися з ними? Звісно, ні. Просто завершіть спілкування, щоб не гаяти власний час.
І це доволі дивно, погодьтеся. Ви прийшли працевлаштовуватися, а секретарка починає годувати вас п’яти- чи «десятихвилиночками», навіть не запрошуючи присісти. Звичайно, у вашого інтерв’юера банально може трапитися несподіваний випадок, і вона затримується в дорозі, але, швидше за все, про вас просто забули. І якщо вас «промаринували» годинку-другу, а потім кажуть: «Приходьте завтра», то прислухайтеся до своїх відчуттів, чи не зникло у вас бажання працювати в такій безвідповідальній атмосфері?
Ця ситуація однозначно свідчить про те, що дане інтерв’ю потрібно завершити якомога швидше. Так, на співбесіді вас можуть попросити щось продати, щоб побачити, як ви вмієте продавати товар. Але пропонувати щось у них придбати – це прохання геть недоречне. Покидайте цю розмову без жалю: тут вам не місце.
Буває, що перехвилювалися. Це нормально. Але якщо відчуваєте, що вас щось напружує – приміром, з вами на співбесіді спілкуються неприємні вам люди, ви почуваєтеся некомфортно в приміщенні, то ваша інтуїція посилає вам сигнали тривоги. В такому випадку теж краще завершити спілкування і попрощатися. Працювати в компанії, в якій вам буде некомфортно – це загубити в майбутньому роки перспективної кар’єри в колективі, який вам буде до душі.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.