Выставка «Кадровый менеджмент» – наиболее масштабное профессиональное мероприятие на рынке кадрового менеджмента.
Выставка дает для каждого ее участника уникальную возможность в течение одного дня познакомиться с новинками рынка, пообщаться с коллегами, узнать о передовом опыте компаний лидеров…
Выставка является идеальным местом встречи провайдеров и заказчиков услуг, с целью предоставления актуальной информации о компаниях и услугах.
Выставка адресована:
· директорам компаний,
· руководителям HR-департаментов,
· менеджерам по персоналу,
· руководителям структурных подразделений компаний и всем тем, кто самостоятельно решает вопросы, связанные с управлением персоналом.
В выставке «Кадровый менеджмент» примут участие более 200 компаний, представляющих все сектора кадрового рынка:
На XV выставке планируется разнообразная деловая программа, включающая в себя:
Деловая программа находиться в процессе разработки следите за изменениями на сайте www.hrm.ru.
Вход на выставку свободный, по предварительной регистрации.
Выставка «Кадровый менеджмент» в регионах и странах СНГ:
Москва - 6 марта 2008 года, гостиница «Рэдиссон САС Славянская»
Санкт-Петербург - 20 марта 2008 года, отель «Гранд-отель Европа»
Алматы - 27 марта 2008 года, Дом приемов «Бакшисарай», Выставочный комплекс «Атакен»
Подробнее о выставке: http://hrm.ru
Тел.: (495) 933-55-18, Ямщикова Светлана, yamshchikova@b2bmedia.ru
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.