RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Методы управления персоналом
  5. Вперше стали керівником? Поради, як впоратися з керівною посадою

Вперше стали керівником? Поради, як впоратися з керівною посадою

4.04.2025 215
Вперше стали керівником? Поради, як впоратися з керівною посадою

Вперше стали керівником? Поради, як впоратися з керівною посадою

4.04.2025     215

Нова посада — нові виклики і повноваження. Тим паче, якщо говоримо про посаду керівника, коли ви опиняєтеся в новій реальності. Тепер треба керувати людьми, а не просто відпрацьовувати собі в команді. Як заслужити повагу і довіру підлеглих, делегувати й мотивувати інших на досягнення?

Читайте найважливіші поради для успішного старту в ролі керівника.

Інше мислення

Раніше ви міряли свій успіх і досягнення за власним результатам і роботою, правда ж? І ще, можливо, за роботою колеги. А тепер вашим успіхом чи невдачею є результати всієї команди. Недосвідчені молоді керівники в такій ситуації «не розгублюються» і кидаються все контролювати. Намагаються за всім встежити, ледве не за кожним рухом працівників. Це виснажує і управлінця, і підлеглих. Не робіть так. Вчіться делегувати і підтримувати людей. Це принесе в рази кращий результат.

Сформуйте чіткі рамки своїх обов’язків

Встановіть чіткі очікування того, що саме ви маєте досягнути на цій посаді. Проясніть цілі, показники ефективності і стандарти роботи. Такий продуманий крок усуне будь-яку плутанину і підвищить вашу власну продуктивність.

Довірливі взаємини з підлеглими

Хороший керівник не той, що карає. Хороший керівник той, у кого склалися довірливі взаємини з підлеглими, але при цьому його сприймають як керівника, а не друга-колегу, якого кличеш після роботи подивитися разом футбол. Отже, не намагайтеся стати «начальником». Намагайтеся стати лідером. З’ясуйте сильні сторони команди, підтягуйте слабкі, вислуховуйте ідеї й підтримуйте зворотний зв’язок.

Управління конфліктами

Це одна з найважливіших навичок керівника. Конфлікти неминучі, і від того, як ви вмієте давати їм раду, залежить здорова атмосфера в колективі. Вислуховуйте обидві сторони, щоб скласти неупереджену думку про конфлікт. Аналізуйте ситуацію без емоцій і намагайтеся підібрати оптимальне для обох сторін рішення.

Ставайте кращою версією самого себе

Наче й банальна порада, але забувати про це не треба. Вчіться хвалити за досягнення і конструктивно критикувати за потреби. Вивчайте свої сильні й слабкі сторони як керівника і розвивайте слабкі. І про довіру. Навчіться довіряти команді, підбирайте грамотних замів. Якщо спробуєте все контролювати, повторимось — краще від цього нікому не стане. Ані вам, ані вашим підлеглим.

Читайте професійну літературу

«Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…» Говарда Шульца, «7 навичок високоефективних людей» Стівена Кові — читайте спеціалізовану літературу. Книги, написані управлінцями для управлінців, розширять горизонти мислення і збагатять кар’єру новими управлінськими інструментами.

Але не одним читанням, звісно. Розплановуйте робочий і позаробочий час на місяць чи квартал так, щоб у ньому були присутні майстеркласи, семінари і консультації щодо прокачки управлінських навичок.

Отже, розвивайте лідерські якості, вчіться у найкращих і станете чудовим керівником. Якого поважають і, головне, люблять підлеглі.

Читайте также


↑ Наверх