Розглянемо об’єктивні причини, чому власникам бізнесу варто задуматися над ідеєю встановлення сейфу в офісі.
Будь-який бізнес, навіть невеликий, використовує в роботі немалу кількість ділової документації. Ясна річ, вона не повинна потрапляти на очі стороннім людям. А що вже говорити про готівку та інші цінні речі. Звичайно, присутність охоронця в офісі чи на території будівлі, де він розташований, гарантує певну безпеку. Але стовідсоткове збереження найцінніших даних вашої компанії може забезпечити лише сейф. І якщо у вашому офісі буває безліч народу, призадуматися над купівлею сейфу все-таки не буде зайвим.
У випадку пожежі чи стихійного лиха вогнетривкі сейфи здатні забезпечити збереження найціннішої інформації. Приміром, спеціальні моделі вогнестійких сейфів захистять найважливішу документацію та великі суми готівки, навіть якщо навколо сейфу все перетвориться на попіл. Такі моделі сейфів під час сильної пожежі можуть щонайменше пів години утримувати всередині себе температуру не вище 170-ти градусів за Цельсієм. Цього цілком достатньо, щоб порятувати цінні папери і готівку.
Тож при виборі сейфу економити не потрібно, якщо хочете бути впевнені на всі сто, що навіть сильне полум’я не зашкодить вашим активам.
Для багатьох власників бізнесу критичною стане саме втрата потенційно важливої інформації, а не готівки. Тому ігнорування захисту таких важливих даних, тим паче в умовах війни, може стати фатальною помилкою.
Звісно, що переважна частина такої інформації зберігається в цифровому вигляді. Але що заважає утримувати ноутбуки, планшети чи жорсткі диски в сейфі, коли ви відсутні на робочому місці? Зберігати в наш час носії конфіденційної інформації в сейфі – це не розкіш, а необхідність.
Навіть якщо ваш офіс під’єднаний до системи охорони, це ще не означає, що все найцінніше в ньому захищене на сто відсотків. Те саме можна сказати про будинок чи квартиру. Приміром, у випадку вимкнення світла сповіщення не буде надіслане охоронній фірмі, тому зловмисники можуть встигнути винести з офісу чи квартири все, що вважатимуть за потрібне. А от надійний сейф зможе запобігти цьому.
Якщо ви надумали придбати для офісу цю корисну річ, врахуйте декілька моментів. Ви можете обрати сейф, який замикається на простий ключ, а можете придбати сейф з електронним або навіть біометричним замком. Звісно, кожен з них відповідно коштує, але найнадійнішим є останній варіант, до якого матимете доступ лише ви. У випадку купівлі сейфу із простим ключем потурбуйтеся про те, щоб дублікат ключа зберігався в надійному місці. В ідеалі про його місцезнаходження повинні знати лише ви.
Як бачимо, встановлювати сейф у наш час – це радше необхідність, ніж розкіш. Портал з працевлаштування Jobs.ua у цій статті навів об’єктивні причини для купівлі сейфу, але купувати його чи ні – рішення, звісно, залишається за вами.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.