Якщо ви знаходитесь в пошуку спеціалістів для вашої компанії, то перше з чого вам потрібно розпочати – це налагодити репутацію компанії в інтернеті, соцмережах та загалом. Найчастіше за цю роботу береться менеджер з персоналу чи HR-спеціаліст і будує, регулює, розвиває імідж. Давайте поговоримо сьогодні на скільки важливий імідж компанії при пошуку здобувачів та як пов’язане одне з іншим.
По-перше, слід зазначити, шо пошук роботи в інтернеті надав можливість зручно шукати всю можливу інформацію як про спеціалістів, так і про роботодавців. Це дало змогу компаніям мати певний рейтинг не тільки між клієнтами, але й між конкурентними компаніями. Зараз нараховується нескінченна кількість рекрутенгових площадок, де самі здобувачі можуть відшукати інформацію про компанію, її успіхи ті відгуки інших працівників. З одного боку, це дуже зручно здобувачам отримати всю важливу інформацію про компанію. З іншого боку, компаніям слід приділяти більше уваги її іміджу ще й в соцмережах та загалом в інтернеті. Про те, як це робити, читайте далі.
Якщо ви турбуєтесь про імідж компанії загалом, то вам слід приділити увагу формуванню внутрішніх правил та принципів компанії. Для цього слід виробити ці правила, та постійно підтримувати їх виконання. Сюди можуть входити правила поведінки в офісі, чи розпорядок дня, чи правила щодо лікарняних, відпустки чи іншого. Комфортний соціальний пакет, який роботодавець пропонує здобувачу також грає велику роль у формуванні іміджу компанії і відношення спеціалістів до компанії. Погодьтесь, приємно відчувати турботу від роботодавця, тоді й працюється з радістю.
Потурбуйтесь й про імідж в інтернеті. Якщо ви – маленька компанія, про яку рідко хто чує, то вам слід працювати над формування репутації в інтернеті, бути почутими. Для цього створіть сторінки в соцмережах і працюйте над побудовою власної аудиторії потенційних клієнтів. Можете публікувати новини про вашу компанію, події, мотиваційні пости, які можуть сподобатись вашим читачам. Хай люди бачать вашу активність в соціальних мережах. Запустіть рекламу вашої компанії з посиланнями в соцмережі, щоб вас могли знайти і відстежувати. Вам також слід взяти під свій контроль сайти чи портали про рейтинг компаній. Відберіть 5-10 найпопулярніших і створіть акаунт компанії. Це потрібно для того, щоб відстежувати звернення клієнтів, здобувачів і для швидкого реагування на їх питання чи повідомлення.
Ці поради допоможуть вам збудувати правильний імідж компанії для здобувачів роботи та ваших клієнтів.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.