UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Успішний бізнес
  5. ​Як будувати імідж команії для здобувачів роботи

​Як будувати імідж команії для здобувачів роботи

22.08.2018 2381
​Як будувати імідж команії для здобувачів роботи

​Як будувати імідж команії для здобувачів роботи

22.08.2018     2381

Якщо ви знаходитесь в пошуку спеціалістів для вашої компанії, то перше з чого вам потрібно розпочати – це налагодити репутацію компанії в інтернеті, соцмережах та загалом. Найчастіше за цю роботу береться менеджер з персоналу чи HR-спеціаліст і будує, регулює, розвиває імідж. Давайте поговоримо сьогодні на скільки важливий імідж компанії при пошуку здобувачів та як пов’язане одне з іншим.

По-перше, слід зазначити, шо пошук роботи в інтернеті надав можливість зручно шукати всю можливу інформацію як про спеціалістів, так і про роботодавців. Це дало змогу компаніям мати певний рейтинг не тільки між клієнтами, але й між конкурентними компаніями. Зараз нараховується нескінченна кількість рекрутенгових площадок, де самі здобувачі можуть відшукати інформацію про компанію, її успіхи ті відгуки інших працівників. З одного боку, це дуже зручно здобувачам отримати всю важливу інформацію про компанію. З іншого боку, компаніям слід приділяти більше уваги її іміджу ще й в соцмережах та загалом в інтернеті. Про те, як це робити, читайте далі.

Репутація компанії в інтернеті

Якщо ви турбуєтесь про імідж компанії загалом, то вам слід приділити увагу формуванню внутрішніх правил та принципів компанії. Для цього слід виробити ці правила, та постійно підтримувати їх виконання. Сюди можуть входити правила поведінки в офісі, чи розпорядок дня, чи правила щодо лікарняних, відпустки чи іншого. Комфортний соціальний пакет, який роботодавець пропонує здобувачу також грає велику роль у формуванні іміджу компанії і відношення спеціалістів до компанії. Погодьтесь, приємно відчувати турботу від роботодавця, тоді й працюється з радістю.

Потурбуйтесь й про імідж в інтернеті. Якщо ви – маленька компанія, про яку рідко хто чує, то вам слід працювати над формування репутації в інтернеті, бути почутими. Для цього створіть сторінки в соцмережах і працюйте над побудовою власної аудиторії потенційних клієнтів. Можете публікувати новини про вашу компанію, події, мотиваційні пости, які можуть сподобатись вашим читачам. Хай люди бачать вашу активність в соціальних мережах. Запустіть рекламу вашої компанії з посиланнями в соцмережі, щоб вас могли знайти і відстежувати. Вам також слід взяти під свій контроль сайти чи портали про рейтинг компаній. Відберіть 5-10 найпопулярніших і створіть акаунт компанії. Це потрібно для того, щоб відстежувати звернення клієнтів, здобувачів і для швидкого реагування на їх питання чи повідомлення.

Ці поради допоможуть вам збудувати правильний імідж компанії для здобувачів роботи та ваших клієнтів.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору