Ви - кар’єрист і вирішили всіма шляхами досягати підвищення в роботі. Найскладніше всього почати з чогось, бо бути найкращим серед своїх колег вимагає великої кількості знань, навичок та умінь. Для того, щоб досягти підвищення в роботі, необхідно виробити певну стратегію та визначити етапи досягнення вашої мети. Давайте спробуємо визначитись, від чого залежить персональний успіх спеціалістів, що допомагає їм отримати від работодавця схвалення на кар’єрний ріст.
Будь-який спеціаліст знає, що підвищення дають лише працелюбним та старанним. Чесно кажучи, саме ці якості високо цінують роботодавці на виробніцтві, бо як не крути, а виконавчої сили більше ніж керівників та робота повинна виконуватись. Перш ніж стати керівником, треба оволодіти саме виконавчими уміннями, шоб у майбутньому вміти контролювати роботу інших.
Гарні стосунки з керівництвом - не меньш значуща та необхідна умова вашого успішного кар’єрного росту та успіху на роботі. Налагодження здорових і правильних стосунків між роботодавцем та робітником - справа комфортного мікроклімату в колективі. Для того, щоб заслужити правильні відносини між робітником та роботодавцем треба справді мати певні риси: високою мотивацією, ініціативністю та терпінням.
Не можна не відмітити індивідуальні психологічні особливості спеціаліста, який прагне підвищення по роботі. Ця людина повинна бути комунікабельна, щобю вміти домовитись з будь-яким клієнтом чи партнером. Вона також повинна бути стриманою в будь-яких стресових обстановинах. Так просто втратити стриманість, коли перед тобою стоять вирішення декількох складнизх питань в швидкий час. Бажано, щоб така людина була спрямована на результативність у своїй професійній діяльності.
Хочете отримати підвищення на роботі - будьте ініціативними в будь-яких питаннях на роботі: хоч тих, що напряму пов’язані з вашими обов’язкими, хоч з тими, що відповідають більш за соціальне життя всього колективу.
І, звісно, якщо хочете отримати підвищення на роботі, умійте себе правильно вмотивувати. Це допоможе вам йти постійно далі, не покладати руки, та формувати нові цілі на досягнення та майбутнє.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.