Ви - кар’єрист і вирішили всіма шляхами досягати підвищення в роботі. Найскладніше всього почати з чогось, бо бути найкращим серед своїх колег вимагає великої кількості знань, навичок та умінь. Для того, щоб досягти підвищення в роботі, необхідно виробити певну стратегію та визначити етапи досягнення вашої мети. Давайте спробуємо визначитись, від чого залежить персональний успіх спеціалістів, що допомагає їм отримати від работодавця схвалення на кар’єрний ріст.
Будь-який спеціаліст знає, що підвищення дають лише працелюбним та старанним. Чесно кажучи, саме ці якості високо цінують роботодавці на виробніцтві, бо як не крути, а виконавчої сили більше ніж керівників та робота повинна виконуватись. Перш ніж стати керівником, треба оволодіти саме виконавчими уміннями, шоб у майбутньому вміти контролювати роботу інших.
Гарні стосунки з керівництвом - не меньш значуща та необхідна умова вашого успішного кар’єрного росту та успіху на роботі. Налагодження здорових і правильних стосунків між роботодавцем та робітником - справа комфортного мікроклімату в колективі. Для того, щоб заслужити правильні відносини між робітником та роботодавцем треба справді мати певні риси: високою мотивацією, ініціативністю та терпінням.
Не можна не відмітити індивідуальні психологічні особливості спеціаліста, який прагне підвищення по роботі. Ця людина повинна бути комунікабельна, щобю вміти домовитись з будь-яким клієнтом чи партнером. Вона також повинна бути стриманою в будь-яких стресових обстановинах. Так просто втратити стриманість, коли перед тобою стоять вирішення декількох складнизх питань в швидкий час. Бажано, щоб така людина була спрямована на результативність у своїй професійній діяльності.
Хочете отримати підвищення на роботі - будьте ініціативними в будь-яких питаннях на роботі: хоч тих, що напряму пов’язані з вашими обов’язкими, хоч з тими, що відповідають більш за соціальне життя всього колективу.
І, звісно, якщо хочете отримати підвищення на роботі, умійте себе правильно вмотивувати. Це допоможе вам йти постійно далі, не покладати руки, та формувати нові цілі на досягнення та майбутнє.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.