В наш досить неспокійний час: коли пів співробітників залишаються працювати віддалено, а друга частина, то й діло, застигла в очікуванні нової карантинної ситуації, питання грамотного керівництва в пошуці нових методів контролю та мотивації. Тож, сьогодні спробуємо відшукати їх разом, щоб бути повністю готовими та ефективно будувати свій процес керівництва.
Дистанційний формат взаємодії стає іспитом, в першу чергу, для керівника, адже він несе абсолютну відповідальність за результат роботи проєкту та досягнення кінцевих цілей компанії. Перебуваючи в офісі, керівнику досить просто помітити втомленість, вигорання співробітників, що не скажеш про дистанційну роботу. Вони й самі відмічають головну проблему віддаленої роботи - відсутність живого спілкування, а відтак труднощі з підтримкою командного духу. Внутрішні опитування компаній зазначають статистику: більше 70% оцінюють негативно дистанційну роботу, і тільки 30% стверджують, що на віддаленій роботі помітили приплив сил та покращення продуктивності. Тож для керівника це справжній виклик стати прикладом, вміти надихнути та вмотивувати. Наступні п’ять принципів від Jobs.ua допоможуть визначитись керівникам з ефективними способами мотивації робочого колективу.
Що не кажіть, а мікроклімат в колективі посідає одне з головних місць серед комфортного відчуття кожного члена команди. Для багатьох цей фактор досить очевидний і простий, але на ділі досить складно його підтримувати і розвивати, особливо дистанційно. Це вимагає від керівника постійних заходів, організацію мітингів, цікавих тімбілдінгів. Звісно ж, це не замінить живі зустрічі, але урізноманітнить колективне повсякдення, зробить спілкування з колегами бажаним та цікавим.
Починайте кожен робочий день зі спілкування. По-перше, це допомагає сфокусуватися на нагальних питаннях і завданнях дня. По-друге, це свого роду, мотиваційне цілепокладання на день. По-третє, щоденна зустріч допомагає зібрати себе в купу, налаштувати на робочий лад. Це непогана колективна традиція.
Ще один зі способів - допоможіть співробітникам облаштувати своє робоче місце. Не всі можуть це зробити достатньою мірою. До того ж від комфорту на робочому місці залежить і продуктивність кожного співробітника. Якщо знаєте, що співробітникам чогось не вистачає на робочому місці, можете допомогти придбати це та облаштувати його в достатній мірі. Сюди відносяться технічне робоче обладнання тощо. А можна просто, навіть, компенсувати гроші на електроенергію. Дрібниця, а приємно.
Надайте вашим співробітникам вільний час і вони будуть задоволені. Якщо робота колективу не залежить від часу, хай вони самі зможуть обирати для себе робочий час чи навпаки час відпочинку. Така гнучка робота стимулює співробітників самостійно розподіляти власний час.
Мотивуйте співробітників правильним розподілом часу на задачі. Це зручно робити спринтами. Це розумний розподіл завдань керівником під кожного співробітника. Таким чином кожний член команди знає що і як швидко повинен робити.
Хай ваше дистанційне керівництво буде продуктивним!
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».