В наш досить неспокійний час: коли пів співробітників залишаються працювати віддалено, а друга частина, то й діло, застигла в очікуванні нової карантинної ситуації, питання грамотного керівництва в пошуці нових методів контролю та мотивації. Тож, сьогодні спробуємо відшукати їх разом, щоб бути повністю готовими та ефективно будувати свій процес керівництва.
Дистанційний формат взаємодії стає іспитом, в першу чергу, для керівника, адже він несе абсолютну відповідальність за результат роботи проєкту та досягнення кінцевих цілей компанії. Перебуваючи в офісі, керівнику досить просто помітити втомленість, вигорання співробітників, що не скажеш про дистанційну роботу. Вони й самі відмічають головну проблему віддаленої роботи - відсутність живого спілкування, а відтак труднощі з підтримкою командного духу. Внутрішні опитування компаній зазначають статистику: більше 70% оцінюють негативно дистанційну роботу, і тільки 30% стверджують, що на віддаленій роботі помітили приплив сил та покращення продуктивності. Тож для керівника це справжній виклик стати прикладом, вміти надихнути та вмотивувати. Наступні п’ять принципів від Jobs.ua допоможуть визначитись керівникам з ефективними способами мотивації робочого колективу.
Що не кажіть, а мікроклімат в колективі посідає одне з головних місць серед комфортного відчуття кожного члена команди. Для багатьох цей фактор досить очевидний і простий, але на ділі досить складно його підтримувати і розвивати, особливо дистанційно. Це вимагає від керівника постійних заходів, організацію мітингів, цікавих тімбілдінгів. Звісно ж, це не замінить живі зустрічі, але урізноманітнить колективне повсякдення, зробить спілкування з колегами бажаним та цікавим.
Починайте кожен робочий день зі спілкування. По-перше, це допомагає сфокусуватися на нагальних питаннях і завданнях дня. По-друге, це свого роду, мотиваційне цілепокладання на день. По-третє, щоденна зустріч допомагає зібрати себе в купу, налаштувати на робочий лад. Це непогана колективна традиція.
Ще один зі способів - допоможіть співробітникам облаштувати своє робоче місце. Не всі можуть це зробити достатньою мірою. До того ж від комфорту на робочому місці залежить і продуктивність кожного співробітника. Якщо знаєте, що співробітникам чогось не вистачає на робочому місці, можете допомогти придбати це та облаштувати його в достатній мірі. Сюди відносяться технічне робоче обладнання тощо. А можна просто, навіть, компенсувати гроші на електроенергію. Дрібниця, а приємно.
Надайте вашим співробітникам вільний час і вони будуть задоволені. Якщо робота колективу не залежить від часу, хай вони самі зможуть обирати для себе робочий час чи навпаки час відпочинку. Така гнучка робота стимулює співробітників самостійно розподіляти власний час.
Мотивуйте співробітників правильним розподілом часу на задачі. Це зручно робити спринтами. Це розумний розподіл завдань керівником під кожного співробітника. Таким чином кожний член команди знає що і як швидко повинен робити.
Хай ваше дистанційне керівництво буде продуктивним!
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.