Особливим етапом на шляху найму робочого персоналу в компанію є випробувальний термін. Він важливий як для самого майбутнього співробітника, так і для компанії, адже кожна сторона зацікавлена в успішному його проходженні. Коли новий робітник перебуває на випробувальному терміні, його мотивація обумовлена кінцевою метою - працевлаштування. Також його мотивує заробітна плата, яка збільшиться після випробувального етапу. Але що далі, після випробувального етапу? HR-менеджери стверджують, що етап після випробувального терміну не менш важливий, адже найкраще співробітник розкривається саме після нього. За випробувальний термін молодий спеціаліст отримує повноцінну картину, в якій компанії працює, чи все йому в ній подобається, чи хоче надалі продовжувати роботу в ній. Звільнення співробітника після випробувального терміну також можлива, якщо процеси роботи компанії не відповідають бажаним й не мотивують його на подальше співробітництво.
Однією з причин звільнення співробітника на чи після випробувального терміну, стає відсутність структурованого процесу адаптації. Уявіть собі, новий робітник вийшов в перші дні, і зрозумів, що робоче місце не готово. Або йому не приділяють певного часу, щоб пояснити правила роботи в компанії, або навпаки все скинули на нього самого, вдвох словах пояснивши суть його роботи та взаємодії зі своїми колегами. Далі він розуміє, що колеги не налаштовані на дружню взаємодію та спілкування, тому це стає ще однією перепоною на шляху його випробувального терміну та формуванню позитивного враження від майбутнього місця роботи. Це може викликати певні труднощі й у спілкуванні з керівником, який може бути незадоволений процесом вашої адаптації, адже також має на вас певні сподівання та очікування. Треба враховувати й те, що кожний спеціаліст завжди відкритий до нових кращих запрошень, тому треба формувати й тримати для самої компанії конкурентність серед інших.
Отже, головним завданням для роботодавця для всіх молодих співробітників, хто пройшов випробувальний термін, підібрати та запропонувати способи мотивації індивідуально під кожного. Про це сьогодні й поговоримо на Jobs.ua.
Для багатьох роботодавців ця задача здається досить простою. Перше, що може спасти на думку, то мотивувати співробітника відтепер бонусами за гарну роботу. І це працює, але це лише один із можливих способів, який, до речі, не завжди працює відповідно. Тож тільки комплексний підхід до процесу мотивації співробітника після випробувального терміну може принести результати. То з чого розпочати?
Щоб мотивувати нового співробітника та тримати його постійно в тонусі потрібно:
Виконання всіх цих способів та методів допоможе вам успішно закінчити випробувальний етап співробітника та розпочати новий, де молодий спеціаліст буде відчувати себе комфортно та самостійно для подальшої співпраці.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».