Особливим етапом на шляху найму робочого персоналу в компанію є випробувальний термін. Він важливий як для самого майбутнього співробітника, так і для компанії, адже кожна сторона зацікавлена в успішному його проходженні. Коли новий робітник перебуває на випробувальному терміні, його мотивація обумовлена кінцевою метою - працевлаштування. Також його мотивує заробітна плата, яка збільшиться після випробувального етапу. Але що далі, після випробувального етапу? HR-менеджери стверджують, що етап після випробувального терміну не менш важливий, адже найкраще співробітник розкривається саме після нього. За випробувальний термін молодий спеціаліст отримує повноцінну картину, в якій компанії працює, чи все йому в ній подобається, чи хоче надалі продовжувати роботу в ній. Звільнення співробітника після випробувального терміну також можлива, якщо процеси роботи компанії не відповідають бажаним й не мотивують його на подальше співробітництво.
Однією з причин звільнення співробітника на чи після випробувального терміну, стає відсутність структурованого процесу адаптації. Уявіть собі, новий робітник вийшов в перші дні, і зрозумів, що робоче місце не готово. Або йому не приділяють певного часу, щоб пояснити правила роботи в компанії, або навпаки все скинули на нього самого, вдвох словах пояснивши суть його роботи та взаємодії зі своїми колегами. Далі він розуміє, що колеги не налаштовані на дружню взаємодію та спілкування, тому це стає ще однією перепоною на шляху його випробувального терміну та формуванню позитивного враження від майбутнього місця роботи. Це може викликати певні труднощі й у спілкуванні з керівником, який може бути незадоволений процесом вашої адаптації, адже також має на вас певні сподівання та очікування. Треба враховувати й те, що кожний спеціаліст завжди відкритий до нових кращих запрошень, тому треба формувати й тримати для самої компанії конкурентність серед інших.
Отже, головним завданням для роботодавця для всіх молодих співробітників, хто пройшов випробувальний термін, підібрати та запропонувати способи мотивації індивідуально під кожного. Про це сьогодні й поговоримо на Jobs.ua.
Для багатьох роботодавців ця задача здається досить простою. Перше, що може спасти на думку, то мотивувати співробітника відтепер бонусами за гарну роботу. І це працює, але це лише один із можливих способів, який, до речі, не завжди працює відповідно. Тож тільки комплексний підхід до процесу мотивації співробітника після випробувального терміну може принести результати. То з чого розпочати?
Щоб мотивувати нового співробітника та тримати його постійно в тонусі потрібно:
Виконання всіх цих способів та методів допоможе вам успішно закінчити випробувальний етап співробітника та розпочати новий, де молодий спеціаліст буде відчувати себе комфортно та самостійно для подальшої співпраці.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.