Співбесіда, що пройдена вдало – це, майже гарантоване працевлаштування, тому не дивно, що під час її проходження, помітно нервує більшість кандидатів. Й новачки, й досвідчені люди, й професіонали своєї справи, бажаючи потрапити на гідні посади, завдяки невпевненості та сумнівам, побоюючись невдачі та, наперед, хвилюючись за власне майбутнє припускаються непробачних помилок, губляться та наражають рекрутерів на думки про некомпетентність або незрілість своїх особистостей.
Підготувавшись до співбесіди, кандидат не лише буде почуватися більш впевнено, але й матиме про всяк випадок, продумані варіанти відповідей, проміжні запитання до рекрутерів, щоб не потрапляти до незручних пауз.
Для цього треба виконати кілька дій, які треба зробити напередодні вашого інтерв’ю.
Людині спокійніше, коли зустрічаючись із незнайомцем, вона хоча би трохи розуміє хто він такий, та що від нього можна очікувати. Тим більш, ситуація стає не на користь шукача, коли про нього щось вже знають, а він обмежений лише інформацією, що містилася в повідомленні про пошук кандидата.
Вільний доступ до інформації, що може забезпечити вам інтернет, вже допоможе підготуватися та зібрати інформацію про потенційного роботодавця. Аналізуючи те, що вдалося знайти можна зрозуміти нюанси роботи компанії, вимоги до працівників, відпрацьовані правила поведінки між колегами, тощо. Отримав інформацію можна корегувати свою розповідь та загальний стиль спілкування з представником компанії.
Самостійне відпрацювання технік ударів – нормальна практика для боксера, що готовиться до двобію. Кандидат знаходиться приблизно у той самі й ситуації, тому репетиція свого спічу та загальної поведінки і манери спілкування, зайвою не буде.
Сподіватися на вдачу у такій справі не можна, й підготувавшись до розмови, ви отримаєте більше шансів, дійсно справити гарне враження на рекрутерів.
Уявіть що та як ви зможете розповісти рекрутерові про себе та знайдіть кращу структуру для надання цієї інформації. Будуйте розповідь на власних реальних досягненнях та підготуйте те. Що може довести ефективність ваших дій про які ви розповіли.
Пригадайте про що вас вже питали на співбесідах до того, або відшукайте в інтернеті найбільш часті питання, що ставлять рекрутери. Як правило, стандартний перелік таких питанб виглядає приблизно таким чином:
Після репетицій відповідей на такі питання, вам буде легше та природніше відповідати на них під час співбесіди.
Продумайте не лише, який одяг ви завтра вдягнете, до речі, в цьому питання, краще обрати щось нейтральне, співпадаюче із поняттям «ділового стилю» але без зайвого пафосу .
Те, як ви будете поводити себе, яку позу приймете та чи не продемонструєте знервованість характерними знаками мови вашого тіла, буде теж інформацією про вас реального, яка буде взята до уваги коли щодо вас буде прийматися рішення.
Це не лише не забути взяти «обіцянку» передзвонити вам та повідомити рішення. Для того, щоб не треба було очікувати дзвінка та все вирішилося одразу. Продемонструйте власну зацікавленість та розуміння ситуації в якої вам станеться опинитися.
Підготуйте власні питання до рекрутерів, в яких торкайтеся своїх обов’язків, вимог, прав, розміру та термінів виплати вам заробітної платні.
Ставити свої запитання до рекрутерів можна або коли вони самі зазначать, що готові вас вислухати, або наприкінці співбесіди, після того, як буде зрозуміло, що до вас донесли всю інформацію, що збиралися.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».