RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Як не хвилюватися перед співбесідою

Як не хвилюватися перед співбесідою

13.08.2020 333Автор: Олександр Мавлідінов
Як не хвилюватися перед співбесідою

Як не хвилюватися перед співбесідою

13.08.2020     333Автор: 

Співбесіда, що пройдена вдало – це, майже гарантоване працевлаштування, тому не дивно, що під час її проходження, помітно нервує більшість кандидатів. Й новачки, й досвідчені люди, й професіонали своєї справи, бажаючи потрапити на гідні посади, завдяки невпевненості та сумнівам, побоюючись невдачі та, наперед, хвилюючись за власне майбутнє припускаються непробачних помилок, губляться та наражають рекрутерів на думки про некомпетентність або незрілість своїх особистостей.

Підготувавшись до співбесіди, кандидат не лише буде почуватися більш впевнено, але й матиме про всяк випадок, продумані варіанти відповідей, проміжні запитання до рекрутерів, щоб не потрапляти до незручних пауз.

Для цього треба виконати кілька дій, які треба зробити напередодні вашого інтерв’ю.

«Віддалене знайомство»

Людині спокійніше, коли зустрічаючись із незнайомцем, вона хоча би трохи розуміє хто він такий, та що від нього можна очікувати. Тим більш, ситуація стає не на користь шукача, коли про нього щось вже знають, а він обмежений лише інформацією, що містилася в повідомленні про пошук кандидата.

Вільний доступ до інформації, що може забезпечити вам інтернет, вже допоможе підготуватися та зібрати інформацію про потенційного роботодавця. Аналізуючи те, що вдалося знайти можна зрозуміти нюанси роботи компанії, вимоги до працівників, відпрацьовані правила поведінки між колегами, тощо. Отримав інформацію можна корегувати свою розповідь та загальний стиль спілкування з представником компанії.

«Бій з тінню»

Самостійне відпрацювання технік ударів – нормальна практика для боксера, що готовиться до двобію. Кандидат знаходиться приблизно у той самі й ситуації, тому репетиція свого спічу та загальної поведінки і манери спілкування, зайвою не буде.

Сподіватися на вдачу у такій справі не можна, й підготувавшись до розмови, ви отримаєте більше шансів, дійсно справити гарне враження на рекрутерів.

Уявіть що та як ви зможете розповісти рекрутерові про себе та знайдіть кращу структуру для надання цієї інформації. Будуйте розповідь на власних реальних досягненнях та підготуйте те. Що може довести ефективність ваших дій про які ви розповіли.

Пригадайте про що вас вже питали на співбесідах до того, або відшукайте в інтернеті найбільш часті питання, що ставлять рекрутери. Як правило, стандартний перелік таких питанб виглядає приблизно таким чином:

  • Чим посада цікава для вас?
  • Ви впевнені, що бажаєте працювати саме у нашій компанії? Чому так?
  • Причини, що змусили вас шукати нову роботу?
  • Як ви бачите себе: ваші плюси та мінуси.
  • Що компанія виграє від вашого найму на роботу?
  • Опішить ваші ідеальні умови для роботи.
  • Яким вас бачать друзі та колеги?
  • Ким би бачите себе самого через 5 років?
  • На який заробіток ви готові працювати?
  • Коли б ви були готові починати?

Після репетицій відповідей на такі питання, вам буде легше та природніше відповідати на них під час співбесіди.

готуємося до співбесіди

Зовнішній вигляд

Продумайте не лише, який одяг ви завтра вдягнете, до речі, в цьому питання, краще обрати щось нейтральне, співпадаюче із поняттям «ділового стилю» але без зайвого пафосу .

Те, як ви будете поводити себе, яку позу приймете та чи не продемонструєте знервованість характерними знаками мови вашого тіла, буде теж інформацією про вас реального, яка буде взята до уваги коли щодо вас буде прийматися рішення.

Зворотній зв'язок

Це не лише не забути взяти «обіцянку» передзвонити вам та повідомити рішення. Для того, щоб не треба було очікувати дзвінка та все вирішилося одразу. Продемонструйте власну зацікавленість та розуміння ситуації в якої вам станеться опинитися.

Підготуйте власні питання до рекрутерів, в яких торкайтеся своїх обов’язків, вимог, прав, розміру та термінів виплати вам заробітної платні.

Ставити свої запитання до рекрутерів можна або коли вони самі зазначать, що готові вас вислухати, або наприкінці співбесіди, після того, як буде зрозуміло, що до вас донесли всю інформацію, що збиралися.

Читайте также

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 Февраль, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.

  • Магістратура за кордоном: де навчатися українцям? 7 Февраль, 2025

    Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.

  • Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради 5 Февраль, 2025

    А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.


↑ Наверх