RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Интересно о бизнесе
  4. Секреты успеха великих компаний
  5. Як «обвалити» сайт замовлень за лічені хвилини: секрети успіху McDonald’s

Як «обвалити» сайт замовлень за лічені хвилини: секрети успіху McDonald’s

22.09.2022 3448
Як «обвалити» сайт замовлень за лічені хвилини: секрети успіху McDonald’s

Як «обвалити» сайт замовлень за лічені хвилини: секрети успіху McDonald’s

22.09.2022     3448

Як ви вже, напевно, знаєте, після відкриття перших ресторанів McDonald’s у Києві їхній сайт обвалився після 15-ти хвилин роботи. Можливо, ви теж були одним з тих людей, які в перші хвилини відкриття поспішили замовити улюблену картоплю чи бургер, за якими – ніде правди діти – встигли засумувати не лише кияни. На заході України чимало людей теж із нетерпінням очікували на цю подію. Розбираємося, в чому секрети успіху McDonald’s, або як вести справи компанії так, щоб сайт замовлень обвалився в першу годину після відкриття.

«McDonald’s-манія» по-київськи – не забагато уваги ресторанам фастфуду?

Можливо, хтось вважає, що забагато уваги ресторанам McDonald’s в останні дні. Особливо в перший день відкриття, коли кияни могли спостерігати черги і навіть затори за участю кур’єрів Glovo, компанії-партнера McDonald’s, а також велика увага ЗМІ до цієї події, на додачу з потоком дотепних мемів у соцмережах. Коротше – повний набір. Тому й може виникнути питання – а не забагато уваги приділено ресторанам, які пропонують, по суті, фастфуд?

Виявляється, не забагато. І перш ніж ми перейдемо до секретів успіху McDonald’s в Україні, зауважимо про якість їжі. Українці, які виїхали до США, підтвердять, що американський McDonald’s та український – не одне й те саме. Українські бургери з Макдональдсу смакують набагато краще, ніж американські. І якщо в Сполучених Штатах відвідування тамтешніх McDonald’s вважається не надто престижною справою, то українські заклади McDonald’s є надзвичайно популярними в підлітків і не тільки. В Україні не цураються повести дівчину на побачення в Макдональдс – бо смачно; не цураються відзначати якісь події чи просто потусуватися великою компанією і посмакувати картоплею фрі та бургерами. Бо – смачно і затишно.

McDonald’s і його вплив на наше життя

Що цікаво, McDonald’s не входить навіть в тридцятку найдорожчих брендів у світі. За глобальним рейтингом – він всього лиш 36-й. Але вплив McDonald’s на наше життя просто колосальний. Він супроводжує нас по життю не лише під час обідніх перекусів та походів у Макдональдс всією сім’єю; додамо сюди впізнаваний логотип, який викликає ті самі емоції, меми та рекламу, появу у фільмах тощо. Тому цей бренд можна вважати одним із лідерів суспільної думки, поруч з Apple, Google чи Coca-Cola.

Відшліфовані бізнес-процеси

На цю компанію звикли орієнтуватися ті компанії, перед якими постало питання масштабування бізнесу, виходу на міжнародні ринки. Справа в тому, що McDonald’s вважаються заледве не еталоном у питаннях технологічності та стандартизації бізнес-процесів. Причому переймати досвід McDonald’s намагаються компанії з різних сегментів ринку, не лише зі сфери громадського харчування. Приміром, знаменитий показник швидкості видачі замовлення у McDonald’s, який становить 90 секунд. Ще нікому в світі не вдалося перевершити його, а це про щось таки говорить.

Біг-Мак

Політична складова іміджу McDonald’s

Не забуваємо, що бренд McDonald’s асоціюється у нас із Сполученими Штатами, як і інші загальновідомі бренди родом із USA. Зауважте, як цікаво працює політична складова на імідж будь-якої компанії (і країни, і народу): вишукані парфуми у нас ототожнюються із Францією та Парижем, бренди найвідоміших годинників – це Швейцарія, звісно. А ось McDonald’s – це сто відсотків стара добра Америка, живе втілення американської мрії і все в такому ж дусі. Здається, керівництво McDonald’s теж чудово розуміє ці речі, тому й намагається організовувати простір в своїх закладах з максимально розвиненою френдлі атмосферою. Ці речі працюють на ім’я бренду, його статус і престиж не гірше, ніж відлагоджені бізнес-процеси всередині компанії.

Ставка на саббренди

Важливою складовою стратегічної політики McDonald’s є просування певних товарів та послуг, але під родинним ім’ям (Біг-Мак, МакДрайв). Як показує реальність, така стратегія працює досить успішно, бо таким продуктам вдається найголовніше: масштабувати та посилювати емоційний зв’язок між продуктом та клієнтом, між товаром і споживачем, тобто всіма нами. Кожен з нас без проблем знайде причину для того, щоб завітати до ресторану, і так воно, в підсумку, все працює.

Чітке позиціювання себе на ринку та комунікаційна політика

Конкуренти McDonald’s зазвичай сприймають компанію як мережу фастфуду, і намагаються змагатися саме на цьому полі. Але McDonald’s – це щось значно більше, ніж просто фастфуд. Це ім’я і традиції, це ключова орієнтація на дітей, які потім виростуть і теж поведуть своїх дітей у McDonald’s. Що цікаво, ключовими клієнтами є діти від 4-х до 12-ти років. Саме на цю цільову аудиторію спрямований основний фокус уваги McDonald’s.

У такий спосіб досягається дві важливі мети. По-перше, сюди приходять саме діти з дорослими, а не навпаки. А де діти, там і дідусі та бабусі, які теж опиняються в McDonald’s’і зі своїми онуками. Знову ж таки, це все додаткові клієнти. По-друге, вже будучи дорослими, колишні діти, назавжди запам’ятавши смак першої своєї картопельки фрі чи Бік-Маку, раз за разом повертатимуться сюди вже з дорослими друзями. Тому таке чітке позиціювання себе і своєї продукції на ринку вкупі з вдалою комунікаційною політикою формують той самий зв’язок між поколіннями, що дає можливість компанії впевнено та послідовно робити свою справу. Що не може не викликати захоплення в їхніх відвідувачів, в тому числі й українців. Що було, зрештою, продемонстровано в перший день довгоочікуваного відкриття.

Читайте также

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


↑ Наверх