Зростання компаній та організацій, що пропонують гнучкі або повністю вилучені варіанти роботи, в останні п’ять років постало у вигляді справжньої тенденції, а вимушені заходи самоізоляції, у якості протидії пандемії коронавірусу лише прискорило перехід більшості бізнесів на такий графік роботи. Проте, незважаючи на певну «вимушеність» цих заходів, такі кроки залишаються тими, що дозволяють компаніям, які переходять на віддалену роботу, в решті решт отримувати чималі вигоди та суттєво економити ресурси.
Що у такий ситуації робити компаніям, які мають великі штати офісних співробітників, яких треба працевлаштувати віддалено, якщо обставини вимагають від роботодавця перевести їх на таку форму роботи? Як при таких умовах вдало координувати дії працівників та контролювати ефективність їхньої роботи? Правильні відповіді на такі питання вимагають значного планування та підготовки, яка обумовить відсутність збоїв у роботі компанії при такому переході на віддалену роботу. Пропонуємо декілька порад, що зможуть вам допомогти зробити це все так як треба.
Сам термін «віддалена робота», до сьогодення залишається спірним ствердженням. Вже не перший рік, сучасні високі технології ефективно «прибирають» кордони не лише між державами, а й такі, що викликані відстанню чи різницею часових поясів, у той самий час, відкриваючи нові можливості для бізнесу «будь де». Технологічні та цифрові засоби сучасної комунікації вже стали настільки звичними, що створюють справжню конкуренцію класичному особистому спілкуванню між людьми.
Саме це, вже декілька років поспіль, робить напрямки аутсорсингу та віддаленої роботи практикою, що все більше поширюється. Такий спосіб організації роботи бізнесу має чимало сильних та ефективних сторін.
Серед них, виділяють такі основні переваги віддаленої роботи:
Проте, віддалена робота пов'язана також, з низкою певних різних ризиків. Найбільш розповсюдженими серед них вважаються наступні можливі проблеми:
Тож для того, щоб управляти командою та працювати разом віддалено й з максимальною ефективністю, треба грамотно перевести команду на такий формат роботи, використовуючи ті інструменти, що будуть найбільш корисними для результатів.
Контрольний список питань, яким, насамперед, треба приділяти максимальну увагу, виглядає приблизно таким чином, як продемонстровано нижче.
Зрозуміти, чи потрібно вашим командам бути постійно «онлайн» протягом певного фіксованого робочого дня, або вони матимуть змогу встановлювати свої власні графіки роботи.
Виділити необхідні інструменти, які ви та ваша команда буде використовувати чи вже використовує для комунікації та спільної роботи.
Розуміти та виявити те, що команда використовує для організації безпеки при обміні документами та інформацією під час роботи
Приділити увагу тому аспекту, як ваша команда зможе відслідковувати наявність прогресу чи регресу під час виконання проектів та об’єктивно оцінювати результати власної праці.
Існує можливість того, що налаштована спільна робота та існуюча комунікація у вашій команді доволі швидко розладнаються, якщо відповідальні керівники або менеджери не зможуть ретельно стежити за збереженням цих процесів. При тому, наразі є чимало методів та засобів, що здатні запобігти цьому та допомогти в керування великими командами на відстані задля досягнення найбільш ефективних результатів їх роботи.
Лише сувора, але при цьому зрозуміла система контролю здатна координувати увесь робочий процес. Наприклад, кожен проект має закінчуватися ретроспективною зустріччю, на якій будуть надані висновки та підсумки виконаного проекту. Аналіз минулих досягнень та можливих невдач, створить розуміння такого досвіду, на основі якого можна планувати виконання нових завдань.
Перед тим, як переходити на віддалену роботу, керівникам треба мати готовими усі необхідні інструменти, що підтримують ефективну комунікацію між віддаленими працівниками.
При виконання завдань віддалено, командам потрібні інструменти для необмеженого спілкування один з одним. При цьому, лише електронна пошта не завжди здатна забезпечити відповідний результат й тому слід знайти такий засіб зв'язку, що забезпечить найбільш швидке спілкування та реагування робітників.
Серед найбільш популярних сервісів, якими можна користуватися для цього, виділяють наступні:
Грамотна організація такого робочого процесу - це справжній ключ для ефективної праці команд, які роблять це віддалено. Одним з найкращих варіантів є налаштування «хмарного» інструменту для управління проектами, щоб кожен з робітників, які працюють над ним, мав змогу отримати доступ до необхідної інформації та файлів у будь-який час. Такі засоби та інструменти, також пропонують можливості організації виконання проектів між різними відділами, встановлюючи та контролюючи установки термінових нагадувань.
Для обміну документами і файлами і управління ними користуються популярністю такі сервіси, як Trello та Basecamp, Google диск, Google Docs, Google Spreadsheets, DropBox, тощо.
Якщо продуктивність роботи виказує тенденції на зниження, інструменти відстеження часу, наприклад, такі як Toggl, Tick чи Timesheets, можуть бути використані для моніторингу виконання проектів або лише для оцінки того, скільки часу насправді потрібно, щоб впровадити певні покращення у процес роботи.
Дистанційна робота означає використовування робітниками безлічі інтернет-мереж, серед яких превалюють громадську мережі та такі що менш захищені аніж звична вам корпоративна мережа. Саме тому, вкрай важливо мати політику інформаційної безпеки, що обумовить вдалий перехід до віддаленої роботи.
Дистанційні команди мають створити безпечні паролі доступив до необхідної інформації за допомогою таких інструментів, як, наприклад LastPass, та регулярно їх поновлювати. Конфіденційна інформація має зберігатися лише у захищеній «хмарної платформі», наприклад, такий як Box. При необхідності підключення до громадських мереж рекомендується використовувати віртуальні приватні мережі, на кшталт таких як VyprVPN або FoxyProxy.
Також, вдалу дистанційну роботу команди просто запровадити, приділяючи увагу й таким важливим її аспектам, як:
Саме це все й обумовлює безпеку та ефективність швидкого переходу компаній до такого формату роботи.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.