Якщо ви чудово даєте раду своїм робочим обов’язкам, пропозиція про підвищення навряд чи застане вас зненацька. Але як переконатися в тому, що ви дійсно готові до керівної посади? Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати справжнього керівника.
Під цим визначенням мається на увазі, що справжній керівник не посоромиться звернутися за порадою до підлеглих. Тільки начальники-самодури вважають, що знають все краще за всіх, і тільки до них потрібно звертатися за порадою. Прислухатися до думки колективу – одна з ознак достойного керівництва. Якщо у вас із цим все гаразд, з вас вийде чудовий керівник.
Зазначимо, що цінність керівника як лідера колективу зростає, якщо він володіє різностороннім досвідом. Наприклад, до керівної посади він попрацював у різних відділах і йому відома їхня специфіка роботи. Додамо, що досвід налагодження робочих процесів у кризових умовах теж відіграє велику роль.
Під унікальними здібностями розуміємо нетиповий досвід, здобутий вами раніше. Або специфічні знання, які вирізняють вас з-поміж інших співробітників. Такі знання і досвід, а також прагнення постійно оновлювати їх сприятимуть розвитку бізнесу та модернізації процесів всередині компанії.
Хоча природу харизми й складно пояснити, але харизматичних людей видно здалека. І якщо ви володієте харизмою, це одна з найважливіших ознак, що ви маєте здібності до керівної посади. Також це означає, що з вами легше працювати і встановлювати комунікацію, бо під керівництвом натхненних особистостей колектив працює більш злагоджено і показує кращі результати. Але харизму можна розвинути, це не прерогатива обраних.
Постать лідера особливо виразно і чітко проступає тоді, коли доводиться ухвалювати ризиковані та непопулярні рішення. Взяти на себе відповідальність, зважити всі ризики – на жаль, це не всі спроможні зробити. Якщо не боїтеся перебирати на себе ініціативу, дієте зважено і розумно – безперечно, ви будете чудовим керівником, якого поважатимуть підлеглі.
Свіжі та унікальні ідеї допоможуть знайти вихід з глухого кута. Прокачуйте це вміння всіма можливими способами, це додає впевненості в своїх силах та збільшує ваші шанси до просування кар’єрними сходами.
Якщо не відчуваєте в собі готовності до керівної посади – приготуйтеся, що після підвищення вам доведеться непросто. Адже із кар’єрним підвищенням додається чимало відповідальності, тому краще заздалегідь визначитися для себе, чи «потягнете» цю посаду, чи ні. Можливо, вам ще потрібно здобути досвіду, і тоді ви почуватиметесь більш впевнено для виконання значно ширшого кола обов’язків. В будь-якому разі, якщо вам пропонують керівну посаду – це вже визнання того факту, що вас цінують і поважають.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.
У вашому оточенні є люди, які говорять так швидко і нерозбірливо, що нічого не збагнеш? Але навіть такі люди можуть заговорити чітко і переконливо, якщо скористаються добіркою чудових вправ для дикції, які підготував Jobs.ua.
Ви знали, що один цікавий тест на визначення профпридатності допоміг незвичайному в’язню втекти з в’язниці? Поговоримо про це в статті, а також з’ясуємо, які популярні тести стануть орієнтиром у визначенні ваших сильних сторін і вибору професійної кар’єри.
Портал з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua поставив низку питань штучному інтелекту Grok від X, щоб дізнатися, що думає цей ШІ про перспективи такої цікавої, потрібної і важливої в літературному світі професії, як літературний агент.
Розглянемо в статті метод STAR, щоб ваші відповіді на співбесідах набрали структурованого вигляду, були логічними, зрозумілими і переконливими.