Якщо ви чудово даєте раду своїм робочим обов’язкам, пропозиція про підвищення навряд чи застане вас зненацька. Але як переконатися в тому, що ви дійсно готові до керівної посади? Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати справжнього керівника.
Під цим визначенням мається на увазі, що справжній керівник не посоромиться звернутися за порадою до підлеглих. Тільки начальники-самодури вважають, що знають все краще за всіх, і тільки до них потрібно звертатися за порадою. Прислухатися до думки колективу – одна з ознак достойного керівництва. Якщо у вас із цим все гаразд, з вас вийде чудовий керівник.
Зазначимо, що цінність керівника як лідера колективу зростає, якщо він володіє різностороннім досвідом. Наприклад, до керівної посади він попрацював у різних відділах і йому відома їхня специфіка роботи. Додамо, що досвід налагодження робочих процесів у кризових умовах теж відіграє велику роль.
Під унікальними здібностями розуміємо нетиповий досвід, здобутий вами раніше. Або специфічні знання, які вирізняють вас з-поміж інших співробітників. Такі знання і досвід, а також прагнення постійно оновлювати їх сприятимуть розвитку бізнесу та модернізації процесів всередині компанії.
Хоча природу харизми й складно пояснити, але харизматичних людей видно здалека. І якщо ви володієте харизмою, це одна з найважливіших ознак, що ви маєте здібності до керівної посади. Також це означає, що з вами легше працювати і встановлювати комунікацію, бо під керівництвом натхненних особистостей колектив працює більш злагоджено і показує кращі результати. Але харизму можна розвинути, це не прерогатива обраних.
Постать лідера особливо виразно і чітко проступає тоді, коли доводиться ухвалювати ризиковані та непопулярні рішення. Взяти на себе відповідальність, зважити всі ризики – на жаль, це не всі спроможні зробити. Якщо не боїтеся перебирати на себе ініціативу, дієте зважено і розумно – безперечно, ви будете чудовим керівником, якого поважатимуть підлеглі.
Свіжі та унікальні ідеї допоможуть знайти вихід з глухого кута. Прокачуйте це вміння всіма можливими способами, це додає впевненості в своїх силах та збільшує ваші шанси до просування кар’єрними сходами.
Якщо не відчуваєте в собі готовності до керівної посади – приготуйтеся, що після підвищення вам доведеться непросто. Адже із кар’єрним підвищенням додається чимало відповідальності, тому краще заздалегідь визначитися для себе, чи «потягнете» цю посаду, чи ні. Можливо, вам ще потрібно здобути досвіду, і тоді ви почуватиметесь більш впевнено для виконання значно ширшого кола обов’язків. В будь-якому разі, якщо вам пропонують керівну посаду – це вже визнання того факту, що вас цінують і поважають.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!