Якщо ви чудово даєте раду своїм робочим обов’язкам, пропозиція про підвищення навряд чи застане вас зненацька. Але як переконатися в тому, що ви дійсно готові до керівної посади? Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати справжнього керівника.
Під цим визначенням мається на увазі, що справжній керівник не посоромиться звернутися за порадою до підлеглих. Тільки начальники-самодури вважають, що знають все краще за всіх, і тільки до них потрібно звертатися за порадою. Прислухатися до думки колективу – одна з ознак достойного керівництва. Якщо у вас із цим все гаразд, з вас вийде чудовий керівник.
Зазначимо, що цінність керівника як лідера колективу зростає, якщо він володіє різностороннім досвідом. Наприклад, до керівної посади він попрацював у різних відділах і йому відома їхня специфіка роботи. Додамо, що досвід налагодження робочих процесів у кризових умовах теж відіграє велику роль.
Під унікальними здібностями розуміємо нетиповий досвід, здобутий вами раніше. Або специфічні знання, які вирізняють вас з-поміж інших співробітників. Такі знання і досвід, а також прагнення постійно оновлювати їх сприятимуть розвитку бізнесу та модернізації процесів всередині компанії.
Хоча природу харизми й складно пояснити, але харизматичних людей видно здалека. І якщо ви володієте харизмою, це одна з найважливіших ознак, що ви маєте здібності до керівної посади. Також це означає, що з вами легше працювати і встановлювати комунікацію, бо під керівництвом натхненних особистостей колектив працює більш злагоджено і показує кращі результати. Але харизму можна розвинути, це не прерогатива обраних.
Постать лідера особливо виразно і чітко проступає тоді, коли доводиться ухвалювати ризиковані та непопулярні рішення. Взяти на себе відповідальність, зважити всі ризики – на жаль, це не всі спроможні зробити. Якщо не боїтеся перебирати на себе ініціативу, дієте зважено і розумно – безперечно, ви будете чудовим керівником, якого поважатимуть підлеглі.
Свіжі та унікальні ідеї допоможуть знайти вихід з глухого кута. Прокачуйте це вміння всіма можливими способами, це додає впевненості в своїх силах та збільшує ваші шанси до просування кар’єрними сходами.
Якщо не відчуваєте в собі готовності до керівної посади – приготуйтеся, що після підвищення вам доведеться непросто. Адже із кар’єрним підвищенням додається чимало відповідальності, тому краще заздалегідь визначитися для себе, чи «потягнете» цю посаду, чи ні. Можливо, вам ще потрібно здобути досвіду, і тоді ви почуватиметесь більш впевнено для виконання значно ширшого кола обов’язків. В будь-якому разі, якщо вам пропонують керівну посаду – це вже визнання того факту, що вас цінують і поважають.
Розглянемо в статті метод STAR, щоб ваші відповіді на співбесідах набрали структурованого вигляду, були логічними, зрозумілими і переконливими.
Пошукачам не подобається формат групової співбесіди, та ейчари іноді вдаються до нього. Навіщо вони це роблять? Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua, а ще розглянемо переваги й недоліки групової співбесіди.
Тоді зло мало одне обличчя. Сьогодні — інше, але суть та сама: імперські амбіції, зневага до людського життя.
День памʼяті — це не лише про минуле. Це про вибір, який ми робимо сьогодні: стояти за свободу, за життя, за правду! Слава Україні! Героям Слава!
Портал Jobs.ua розповідає, що потрібно знати про рукостискання в контексті ділового етикету.
В цій статті пропонуємо познайомитися з деякими цікавими способами заробітку, коли людина фактично заробляє гроші, не роблячи при цьому абсолютно нічого.