Якщо ви чудово даєте раду своїм робочим обов’язкам, пропозиція про підвищення навряд чи застане вас зненацька. Але як переконатися в тому, що ви дійсно готові до керівної посади? Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати справжнього керівника.
Під цим визначенням мається на увазі, що справжній керівник не посоромиться звернутися за порадою до підлеглих. Тільки начальники-самодури вважають, що знають все краще за всіх, і тільки до них потрібно звертатися за порадою. Прислухатися до думки колективу – одна з ознак достойного керівництва. Якщо у вас із цим все гаразд, з вас вийде чудовий керівник.
Зазначимо, що цінність керівника як лідера колективу зростає, якщо він володіє різностороннім досвідом. Наприклад, до керівної посади він попрацював у різних відділах і йому відома їхня специфіка роботи. Додамо, що досвід налагодження робочих процесів у кризових умовах теж відіграє велику роль.
Під унікальними здібностями розуміємо нетиповий досвід, здобутий вами раніше. Або специфічні знання, які вирізняють вас з-поміж інших співробітників. Такі знання і досвід, а також прагнення постійно оновлювати їх сприятимуть розвитку бізнесу та модернізації процесів всередині компанії.
Хоча природу харизми й складно пояснити, але харизматичних людей видно здалека. І якщо ви володієте харизмою, це одна з найважливіших ознак, що ви маєте здібності до керівної посади. Також це означає, що з вами легше працювати і встановлювати комунікацію, бо під керівництвом натхненних особистостей колектив працює більш злагоджено і показує кращі результати. Але харизму можна розвинути, це не прерогатива обраних.
Постать лідера особливо виразно і чітко проступає тоді, коли доводиться ухвалювати ризиковані та непопулярні рішення. Взяти на себе відповідальність, зважити всі ризики – на жаль, це не всі спроможні зробити. Якщо не боїтеся перебирати на себе ініціативу, дієте зважено і розумно – безперечно, ви будете чудовим керівником, якого поважатимуть підлеглі.
Свіжі та унікальні ідеї допоможуть знайти вихід з глухого кута. Прокачуйте це вміння всіма можливими способами, це додає впевненості в своїх силах та збільшує ваші шанси до просування кар’єрними сходами.
Якщо не відчуваєте в собі готовності до керівної посади – приготуйтеся, що після підвищення вам доведеться непросто. Адже із кар’єрним підвищенням додається чимало відповідальності, тому краще заздалегідь визначитися для себе, чи «потягнете» цю посаду, чи ні. Можливо, вам ще потрібно здобути досвіду, і тоді ви почуватиметесь більш впевнено для виконання значно ширшого кола обов’язків. В будь-якому разі, якщо вам пропонують керівну посаду – це вже визнання того факту, що вас цінують і поважають.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».