Бажання кожного менеджера з персоналу - завжди бачити чергу талановитих здобувачів біля входу компанії. Але пошук робочого персоналу - це цілий складний процес, який потребує справжніх зусиль, щоб заманити черги кваліфікованих спеціалістів. Чим більше залучити здобувачів на пошук спеціаліста за вакансією, тим точніше можна підібрати робітника, який буде максимально точно відповідати потребам компанії. Саме тому перед HR-ом стоїть завдання створити конкурс пошуку серед пошуковців. Читайте у статті далі, як це зробити.
Досвідчений менеджер з персоналу створює і відбирає свої власні працюючі методики, щоб створювати цілий конкурс для здобувачів та відбирати найкращих серед найкращих. Якщо ви не напрацювали свій власний підхід для пошуку конкурентних здобувачів, то радимло скористатися наступними порадами для цієї справи.
Створити конкурс на відкриту вакансію для спеціалістів вам допоможе проведення групової співбесіди. Дуже часто роботодавці звертаються саме до цього виду співбесіди через те, що це найкращий варіант обрати спеціаліста в незвичних для всіх умовах. Саме таким чином можна дослідити, хто зі здобувачів є найбільш конкурентним та проявить себе найкраще. Цей різновид можна віднести й до психологічної співбесіди.
Якщо ви хочете створити конкурс для конкурентних пошуковців за певною вакансією, то можете взяти на озброєння методику збору бази потенцієї них робітників серед тих, хто раніше приходив на співбесіди і хто дуже хотів працювати саме у вас. Можливо тоді вони не зовсім підійшли, але час робить свою справу - надає досвіду. Ви також можете податися до хендхантингу та запропонувати відкриту вакансію спеціалістам компанії-конкуренту, заманивши вищою заробітною платою.
Якщо хочете утворити конкурсну програму для спеціалістів за вашою вакансією, то треба також вибрати найкращий ефективний канал залучення кандидатів. Для цього можна запустити певні рекламні кампанії та соціальні мережі.
Подача вакансії також має значення. Якщо хочете привернути неабиякого спеціаліста, то і вакансія повинна бути не стандартна. Для цього проявіть творчість та зробіть текст вакансії для розміщення на рекрутингових ресурсах на стільки цікавим, щоб хотілось працювати або хоча б відвідати співбесіду.
Звісно ж, зміст вакансії також має значення в залученні конкурентних спеціалістів. Запропонуйте «плюшки», зацікавте здобувачів комфортними умовами праці та отримаєте бажані черги спеціалістів на гарячу вакансію.
У цій статті поговоримо на таку важливу тему, як будувати команду мрії.
Дізнайтеся про бадді-систему докладніше разом із порталом працевлаштування Jobs.ua.
Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує зазирнути за ширму «творчого» письма ШІ і з’ясувати, чому справді талановитим письменникам і журналістам нема про що турбуватися.
Ці спеціальності вельми часто плутають. В цій статті розберемося, чим схожі ці професії, а в яких моментах вони суттєво відрізняються.