Більшість продавців втрачають клієнтів через одні й ті самі помилки. Портал з працевлаштування Jobs.ua зібрав найочевидніші з них в цій статті.
У вас траплялася наступна ситуація – ви приходите в магазин щось придбати, але продавець демонструє вам настільки кислий вираз обличчя, що у вас одразу зникає бажання щось тут купувати? А монотонний голос, від якого хочеться заснути? Здавалося б, це дрібниці, але на психіку покупця такі речі діють моментально. А все тому, що емоції були і залишаються найсильнішим тригером в сфері продаж. Просто пригадайте, скільки імпульсивних покупок ви здійснювали в житті. Коли хочеться щось придбати тут і зараз, відмовитися від цього бажання складно. А емоційна реклама, як стверджують дослідження, підвищує кількість проданого товару на 23%. Тому не варто дивуватися, що від в’ялого вигляду продавця хочеться забратися чим подалі.
Інша крайність – поводитися з клієнтом надто фамільярно. Клієнт не ваш друг дитинства чи кум, тому така поведінка, цілком природньо, відштовхне його від бажання щось придбати. І навіть якщо між продавцем та покупцем встановилося довірливе спілкування, переходити на «ти» і вправлятися в способах домінування не потрібно. Не забуваємо про правила ділового етикету – звертатися на «ви» і не тикати клієнту навіть тоді, коли це робить він.
Досвідчені продавці знають, що з покупцями не потрібно сперечатися навіть з приводу дрібниць. А все тому, що так уже влаштована наша підсвідомість – відправляти незгодних з нами людей в категорію «чужий». А хто захоче з чужаками мати справи, навіть якщо це стосується купівлі речей та послуг?
А що ж тоді робити, коли так і кортить посперечатися з покупцем? Слухайте. Слухайте, що він говорить і ставте правильні питання. Цікавтеся щиро, чому покупець вважає так чи інакше. І в результаті ви зможете плавно підвести його до необхідності купити ваш товар чи послугу.
Якщо продавець не вміє вибирати слова і вирази в спілкування з клієнтами, він ризикує втратити їхню довіру та прихильність. Говоріть чітко і уникайте двозначних висловів, щоб покупець поруч з вами почувався комфортно. Дотримуючись таких нехитрих установок, досвідчений продавець зможе завоювати прихильність навіть найскладніших клієнтів.
Продавець, який знає свій товар поверхнево – це поганий продавець. Це означає, що він або лінується, не бажаючи вивчити всі переваги свого товару, або йому просто байдуже. Що в одному, що в іншому випадку кількість його клієнтів бажатиме кращого.
Звичайно, всі ці помилки можна виправити. Головне – не боятися визнати їх, тоді й викорінювати їх буде простіше. І навіть в найважчі для себе дні залишатися на робочому місці привітним і приязним до всіх категорій покупців – це найвищий вияв професіоналізму. Чого вам і бажаємо в цей непростий для нашої країни час.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.
Люди схильні плутати бодігардів і охоронців, ставлячи між ними знак рівності. Проте це не так, охоронець не завжди надає клієнту послуги фізичного захисту.