Більшість продавців втрачають клієнтів через одні й ті самі помилки. Портал з працевлаштування Jobs.ua зібрав найочевидніші з них в цій статті.
У вас траплялася наступна ситуація – ви приходите в магазин щось придбати, але продавець демонструє вам настільки кислий вираз обличчя, що у вас одразу зникає бажання щось тут купувати? А монотонний голос, від якого хочеться заснути? Здавалося б, це дрібниці, але на психіку покупця такі речі діють моментально. А все тому, що емоції були і залишаються найсильнішим тригером в сфері продаж. Просто пригадайте, скільки імпульсивних покупок ви здійснювали в житті. Коли хочеться щось придбати тут і зараз, відмовитися від цього бажання складно. А емоційна реклама, як стверджують дослідження, підвищує кількість проданого товару на 23%. Тому не варто дивуватися, що від в’ялого вигляду продавця хочеться забратися чим подалі.
Інша крайність – поводитися з клієнтом надто фамільярно. Клієнт не ваш друг дитинства чи кум, тому така поведінка, цілком природньо, відштовхне його від бажання щось придбати. І навіть якщо між продавцем та покупцем встановилося довірливе спілкування, переходити на «ти» і вправлятися в способах домінування не потрібно. Не забуваємо про правила ділового етикету – звертатися на «ви» і не тикати клієнту навіть тоді, коли це робить він.
Досвідчені продавці знають, що з покупцями не потрібно сперечатися навіть з приводу дрібниць. А все тому, що так уже влаштована наша підсвідомість – відправляти незгодних з нами людей в категорію «чужий». А хто захоче з чужаками мати справи, навіть якщо це стосується купівлі речей та послуг?
А що ж тоді робити, коли так і кортить посперечатися з покупцем? Слухайте. Слухайте, що він говорить і ставте правильні питання. Цікавтеся щиро, чому покупець вважає так чи інакше. І в результаті ви зможете плавно підвести його до необхідності купити ваш товар чи послугу.
Якщо продавець не вміє вибирати слова і вирази в спілкування з клієнтами, він ризикує втратити їхню довіру та прихильність. Говоріть чітко і уникайте двозначних висловів, щоб покупець поруч з вами почувався комфортно. Дотримуючись таких нехитрих установок, досвідчений продавець зможе завоювати прихильність навіть найскладніших клієнтів.
Продавець, який знає свій товар поверхнево – це поганий продавець. Це означає, що він або лінується, не бажаючи вивчити всі переваги свого товару, або йому просто байдуже. Що в одному, що в іншому випадку кількість його клієнтів бажатиме кращого.
Звичайно, всі ці помилки можна виправити. Головне – не боятися визнати їх, тоді й викорінювати їх буде простіше. І навіть в найважчі для себе дні залишатися на робочому місці привітним і приязним до всіх категорій покупців – це найвищий вияв професіоналізму. Чого вам і бажаємо в цей непростий для нашої країни час.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?