Більшість продавців втрачають клієнтів через одні й ті самі помилки. Портал з працевлаштування Jobs.ua зібрав найочевидніші з них в цій статті.
У вас траплялася наступна ситуація – ви приходите в магазин щось придбати, але продавець демонструє вам настільки кислий вираз обличчя, що у вас одразу зникає бажання щось тут купувати? А монотонний голос, від якого хочеться заснути? Здавалося б, це дрібниці, але на психіку покупця такі речі діють моментально. А все тому, що емоції були і залишаються найсильнішим тригером в сфері продаж. Просто пригадайте, скільки імпульсивних покупок ви здійснювали в житті. Коли хочеться щось придбати тут і зараз, відмовитися від цього бажання складно. А емоційна реклама, як стверджують дослідження, підвищує кількість проданого товару на 23%. Тому не варто дивуватися, що від в’ялого вигляду продавця хочеться забратися чим подалі.
Інша крайність – поводитися з клієнтом надто фамільярно. Клієнт не ваш друг дитинства чи кум, тому така поведінка, цілком природньо, відштовхне його від бажання щось придбати. І навіть якщо між продавцем та покупцем встановилося довірливе спілкування, переходити на «ти» і вправлятися в способах домінування не потрібно. Не забуваємо про правила ділового етикету – звертатися на «ви» і не тикати клієнту навіть тоді, коли це робить він.
Досвідчені продавці знають, що з покупцями не потрібно сперечатися навіть з приводу дрібниць. А все тому, що так уже влаштована наша підсвідомість – відправляти незгодних з нами людей в категорію «чужий». А хто захоче з чужаками мати справи, навіть якщо це стосується купівлі речей та послуг?
А що ж тоді робити, коли так і кортить посперечатися з покупцем? Слухайте. Слухайте, що він говорить і ставте правильні питання. Цікавтеся щиро, чому покупець вважає так чи інакше. І в результаті ви зможете плавно підвести його до необхідності купити ваш товар чи послугу.
Якщо продавець не вміє вибирати слова і вирази в спілкування з клієнтами, він ризикує втратити їхню довіру та прихильність. Говоріть чітко і уникайте двозначних висловів, щоб покупець поруч з вами почувався комфортно. Дотримуючись таких нехитрих установок, досвідчений продавець зможе завоювати прихильність навіть найскладніших клієнтів.
Продавець, який знає свій товар поверхнево – це поганий продавець. Це означає, що він або лінується, не бажаючи вивчити всі переваги свого товару, або йому просто байдуже. Що в одному, що в іншому випадку кількість його клієнтів бажатиме кращого.
Звичайно, всі ці помилки можна виправити. Головне – не боятися визнати їх, тоді й викорінювати їх буде простіше. І навіть в найважчі для себе дні залишатися на робочому місці привітним і приязним до всіх категорій покупців – це найвищий вияв професіоналізму. Чого вам і бажаємо в цей непростий для нашої країни час.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.