UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Успішний бізнес
  5. Які помилки продавців відлякують клієнтів?

Які помилки продавців відлякують клієнтів?

9.11.2022 439
Які помилки продавців відлякують клієнтів?

Які помилки продавців відлякують клієнтів?

9.11.2022     439

Більшість продавців втрачають клієнтів через одні й ті самі помилки. Портал з працевлаштування Jobs.ua зібрав найочевидніші з них в цій статті.

Байдужість та в’ялість

У вас траплялася наступна ситуація – ви приходите в магазин щось придбати, але продавець демонструє вам настільки кислий вираз обличчя, що у вас одразу зникає бажання щось тут купувати? А монотонний голос, від якого хочеться заснути? Здавалося б, це дрібниці, але на психіку покупця такі речі діють моментально. А все тому, що емоції були і залишаються найсильнішим тригером в сфері продаж. Просто пригадайте, скільки імпульсивних покупок ви здійснювали в житті. Коли хочеться щось придбати тут і зараз, відмовитися від цього бажання складно. А емоційна реклама, як стверджують дослідження, підвищує кількість проданого товару на 23%. Тому не варто дивуватися, що від в’ялого вигляду продавця хочеться забратися чим подалі.

Домінувати і «тикати» клієнту

Інша крайність – поводитися з клієнтом надто фамільярно. Клієнт не ваш друг дитинства чи кум, тому така поведінка, цілком природньо, відштовхне його від бажання щось придбати. І навіть якщо між продавцем та покупцем встановилося довірливе спілкування, переходити на «ти» і вправлятися в способах домінування не потрібно. Не забуваємо про правила ділового етикету – звертатися на «ви» і не тикати клієнту навіть тоді, коли це робить він.

Не сперечатися за жодних обставин

Досвідчені продавці знають, що з покупцями не потрібно сперечатися навіть з приводу дрібниць. А все тому, що так уже влаштована наша підсвідомість – відправляти незгодних з нами людей в категорію «чужий». А хто захоче з чужаками мати справи, навіть якщо це стосується купівлі речей та послуг?

А що ж тоді робити, коли так і кортить посперечатися з покупцем? Слухайте. Слухайте, що він говорить і ставте правильні питання. Цікавтеся щиро, чому покупець вважає так чи інакше. І в результаті ви зможете плавно підвести його до необхідності купити ваш товар чи послугу.

Некоректні висловлювання

Якщо продавець не вміє вибирати слова і вирази в спілкування з клієнтами, він ризикує втратити їхню довіру та прихильність. Говоріть чітко і уникайте двозначних висловів, щоб покупець поруч з вами почувався комфортно. Дотримуючись таких нехитрих установок, досвідчений продавець зможе завоювати прихильність навіть найскладніших клієнтів.

Продавець повинен добре знати товар

Продавець, який знає свій товар поверхнево – це поганий продавець. Це означає, що він або лінується, не бажаючи вивчити всі переваги свого товару, або йому просто байдуже. Що в одному, що в іншому випадку кількість його клієнтів бажатиме кращого.

Звичайно, всі ці помилки можна виправити. Головне – не боятися визнати їх, тоді й викорінювати їх буде простіше. І навіть в найважчі для себе дні залишатися на робочому місці привітним і приязним до всіх категорій покупців – це найвищий вияв професіоналізму. Чого вам і бажаємо в цей непростий для нашої країни час.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору