RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Карьера
  5. Як примусити поважати себе?

Як примусити поважати себе?

13.06.2006 360
Як примусити поважати себе?

Як примусити поважати себе?

13.06.2006     360
Потім ці «щасливчики» стають топ-менеджерами, генеральними директорами компаній чи ідуть у політику, надаючи іншим можливість заздрити їм білою або й чорною заздрістю… Для початку розберемося, що ж саме означає брак впливу на оточуючих і недостатня повага з їх боку? Насамперед, те, що ваші ідеї, потреби, зауваження, погляди і почуття недостатньо приймаються до уваги вашими колегами і начальством. Виправляти такий стан речей слід зі зміни власного іміджу. Охайність та елегантність, достатня престижність вашої одягу, його відповідність смакам вашого середовища — неодмінна умова того, що ви будете прийняті принаймні на рівних. Однак при цьому слід пам'ятати, що у будь-якому одязі ви повинні почуватися «по-домашньому»: якщо чудовий піджак занадто тісний чи, навпаки, великий, якщо одяг, нехай навіть і найбільш фірмовий, змушує вас триматися напружено, це неодмінно буде (як свідомо, так і на підсвідомому рівні) помічене оточуючими і знизить ваш статус. Наступний важливий момент: постава. Знадобиться серйозне тренування, щоб домогтися вільної і в той же час прямої ходи, яка переконуватиме в тому, що ви незалежна, сильна і впевнена у собі людина. І, нарешті, вже сама ваша поведінку має випромінювати впевненість. При цьому слід пам'ятати, що багатьом людям не вистачає вміння впливати на оточуючих. Крім того, впевненість у собі нерідко плутають з агресивністю, яка часто зводиться до спроб залякати інших, порушити їх права. У сучасному суспільстві такими методами вам навряд чи вдасться заслужити повагу людей і підвищити ступінь свого впливу на них. Тому давайте чітко визначимо, що ж саме заважає вам відчути таку впевненість, на основі якої виникає будь-яка справжня повага. Соціопсихологи зазвичай називають шість основних причин, що лежать у основі впевненості у власних силах: Брак практики: ви недостатньо часто виявляєте себе на практиці і не намагаєтесь встановити, чи можете ви бути більш впевненим. Виховання, яке вас формувало: батьки і педагоги тими чи іншими способами ще в дитинстві зменшили вашу здатність постояти за себе. Невиразні уявлення: у вас немає чітких зразків поведінки, і ви самі не знаєте, чого хочете досягти. Побоювання ворожості: ви боїтеся проявів ворожості, гніву і негативних реакцій і уникаєте будь-яких конфліктів. Недооцінка себе: ви не відчуваєте за собою права на тверду позицію і вимогу коректного і чесного відносини себе. Погана самопрезентація: зазвичай ви виражаєте свої думки невиразно, непереконливо, суперечливо чи надто емоційно. Тепер проаналізуйте свою здатність відчувати впевненість в собі і визначіть, яка з зазначених перешкод заважаєвам найбільш.
  • Чи існують ситуації, у яких ви постійно відчуваєте брак впевненості?
  • Якщо це так, то чи не можна знайти загальну причину?
  • Чи не вважаєте ви, що особливі труднощі для вас створює певне обличчя чи певне середовище?
Гранично чесно відповівши на ці запитання, ви зможете знайти способи досягти більшої впевненості і впливати на оточуючих. Можна розвинути в собі ці навички, спостерігаючи за тим, як інші люди справляються з ситуаціями, що потребують впевненості, і домагаються поваги оточуючих. Використовуючи на практиці подібні прийоми, ви розширите запас власних навичок. Однак при цьому слід пам'ятати про деякі засади, без яких вам ніколи не заслужити поваги і яких слід дотримуватися з першого ж дня входження в колектив:
  • уникайте емоцій, які можуть вас заплутати: якщо ви розлючені, ображені чи емоційно збуджені, від оточуючих слід очікувати реакції на ваші емоції, а не на те, що ви хочете до них донести;
  • будьте простіше: іноді важливість того, що ви хочете донести до інших, втрачається через надмірне ускладнення чи спроби розібратись з кількома питаннями одночас;
  • домагайтесь свого: якщо ви вже щось запропонували, доведіть це до кінця, не кидайте розпочатої справи й за будь-яку ціну змусьте оточуючих звернути на неї увагу;
  • не «знижуйте» себе: якщо щось для вас дійсно важливе і має принципове значення, доможіться, щоб інші знали про вашої позиції;
  • стежте, щоб вас не збивали: якщо ви на якийсь час опинилися в центрі уваги, а хтось хоче перетягти увагу на себе, докладіть зусиль, щоб увагу слухачів чи глядачів було знову повернуто до вашої персони;
  • помилка не послаблює: якщо ви помилилися — що рано чи пізно може трапитись з ким завгодно,— не дозволяйте виникнути у себе відчуттю невідповідності своєму місцю. Таке відчуття підриває ваші позиції;
  • прагніть до перемоги за перемогою: намагайтесь створбвати ситуації, при яких ваша робота приноситиме перемогу, але не зупиняйтеся на досягнутому і прагнете до новим досягнень.
Чітко слідувати усім цим принципам, безумовно, нелегко, але дотримуватися їх варто. Залишається лише побажати вам удачі на цьому шляху.

Читайте также

  • Безкоштовне розміщення вакансій та цікаві знижки на сайті Jobs.ua 5 Февраль, 2024

    Для наших Кращих Роботодавців!

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 Декабрь, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 Декабрь, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 Декабрь, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 Декабрь, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Наверх