Кожний перший здобувач відчуває збентеженість і збудженість, відвідуючи співбесіди. Це не дивно, від результатів співбесіди буде залежати ваша професійна доля. Молоді недосвідчені спеціалісти часто зазнають поразки на перших співбесідах і шукають роботу досить довго. А ось досвідчені спеціалісти тримаються на таких ділових зустрічах впевнено, що прискорює пошуки роботи.
Уміння вести себе впевнено на співбесіді можна розвинути з ним не народжуються. Тому якщо хочете припинити боятися ділових зустрічей і співбесід, дотримуйтесь наступних рекомендацій рекрутенгового порталу Jobs.ua.
Відчути себе впевнено на співбесіді може лише той здобувач, який підготувався заздалегідь до співбесіди. Як це можна зробити, адже з роботодавцем він незнайомий, і про компанію, якщо і чув по телефону, то може її або зовсім незапам’ятати, або максимум пошукати інформацію про компанію в інтернеті. Дуже важко при цьому зрозуміти, чи буде особисто вам зручно працювати в компанії. Тож, готуватися радимо в декілька етапів.
Етап пошуку інформації. Отже, якщо маєте назву компанії, то перше з чого почніть – подивіться в інтернеті офіційний сайт. Там ви обов’язково знайдете інформацію про те, в якій сфері компанія працює. Чи є можливість для вас розвиватися в цій галузі, як спеціалісту. Якщо бачите перспективи розвитку, то саме час знайти компанію на ресурсах, де залишають відгуки минулі робітники. На таких сайтах ви зможете почерпнути багато цікавої інформації про керівництво, співробітників.
Етап підготовки. Хтось скаже, що імпровізація на співбесіді працює краще за все. Можливо так воно і є з частиною, де ви спілкуєтеся з роботодавцем, ведете діалог, але зовсім не в тій частині, де ви презентуєте свій досвід роботи. У вас є унікальна можливість заздалегідь підготувати розповідь про ваш професійний шлях, та цілі, які намагаєтеся досягти. Ви також можете продумати те, як хочете і в якій формі хочете викласти свої думки, тим самим зачепити роботодавця та зацікавити.
Не забутьте продумати також свій зовнішній вигляд, приділити увагу мові тіла. Будьте живі та привітні не лише в мові, а й в поведінці: не закривайтесь руками, слідкуйте за мімікою.
Обов’язково підготуйте питання роботодавцю, які можуть вас зацікавити. Хай керівник відчує, що компанія вам також цікава, як і ви їй.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.