RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Як припинити боятися співбесід

Як припинити боятися співбесід

25.02.2019 351Автор: Лоліта Платошкіна
Як припинити боятися співбесід

Як припинити боятися співбесід

25.02.2019     351Автор: 

Кожний перший здобувач відчуває збентеженість і збудженість, відвідуючи співбесіди. Це не дивно, від результатів співбесіди буде залежати ваша професійна доля. Молоді недосвідчені спеціалісти часто зазнають поразки на перших співбесідах і шукають роботу досить довго. А ось досвідчені спеціалісти тримаються на таких ділових зустрічах впевнено, що прискорює пошуки роботи.

Уміння вести себе впевнено на співбесіді можна розвинути з ним не народжуються. Тому якщо хочете припинити боятися ділових зустрічей і співбесід, дотримуйтесь наступних рекомендацій рекрутенгового порталу Jobs.ua.

Готуємося до співбесіди

Відчути себе впевнено на співбесіді може лише той здобувач, який підготувався заздалегідь до співбесіди. Як це можна зробити, адже з роботодавцем він незнайомий, і про компанію, якщо і чув по телефону, то може її або зовсім незапам’ятати, або максимум пошукати інформацію про компанію в інтернеті. Дуже важко при цьому зрозуміти, чи буде особисто вам зручно працювати в компанії. Тож, готуватися радимо в декілька етапів.

Етап пошуку інформації. Отже, якщо маєте назву компанії, то перше з чого почніть – подивіться в інтернеті офіційний сайт. Там ви обов’язково знайдете інформацію про те, в якій сфері компанія працює. Чи є можливість для вас розвиватися в цій галузі, як спеціалісту. Якщо бачите перспективи розвитку, то саме час знайти компанію на ресурсах, де залишають відгуки минулі робітники. На таких сайтах ви зможете почерпнути багато цікавої інформації про керівництво, співробітників.

Етап підготовки. Хтось скаже, що імпровізація на співбесіді працює краще за все. Можливо так воно і є з частиною, де ви спілкуєтеся з роботодавцем, ведете діалог, але зовсім не в тій частині, де ви презентуєте свій досвід роботи. У вас є унікальна можливість заздалегідь підготувати розповідь про ваш професійний шлях, та цілі, які намагаєтеся досягти. Ви також можете продумати те, як хочете і в якій формі хочете викласти свої думки, тим самим зачепити роботодавця та зацікавити.

Не забутьте продумати також свій зовнішній вигляд, приділити увагу мові тіла. Будьте живі та привітні не лише в мові, а й в поведінці: не закривайтесь руками, слідкуйте за мімікою.

Обов’язково підготуйте питання роботодавцю, які можуть вас зацікавити. Хай керівник відчує, що компанія вам також цікава, як і ви їй.

Читайте также

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 Февраль, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.

  • Магістратура за кордоном: де навчатися українцям? 7 Февраль, 2025

    Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.

  • Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради 5 Февраль, 2025

    А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.


↑ Наверх