Кожний перший здобувач відчуває збентеженість і збудженість, відвідуючи співбесіди. Це не дивно, від результатів співбесіди буде залежати ваша професійна доля. Молоді недосвідчені спеціалісти часто зазнають поразки на перших співбесідах і шукають роботу досить довго. А ось досвідчені спеціалісти тримаються на таких ділових зустрічах впевнено, що прискорює пошуки роботи.
Уміння вести себе впевнено на співбесіді можна розвинути з ним не народжуються. Тому якщо хочете припинити боятися ділових зустрічей і співбесід, дотримуйтесь наступних рекомендацій рекрутенгового порталу Jobs.ua.
Відчути себе впевнено на співбесіді може лише той здобувач, який підготувався заздалегідь до співбесіди. Як це можна зробити, адже з роботодавцем він незнайомий, і про компанію, якщо і чув по телефону, то може її або зовсім незапам’ятати, або максимум пошукати інформацію про компанію в інтернеті. Дуже важко при цьому зрозуміти, чи буде особисто вам зручно працювати в компанії. Тож, готуватися радимо в декілька етапів.
Етап пошуку інформації. Отже, якщо маєте назву компанії, то перше з чого почніть – подивіться в інтернеті офіційний сайт. Там ви обов’язково знайдете інформацію про те, в якій сфері компанія працює. Чи є можливість для вас розвиватися в цій галузі, як спеціалісту. Якщо бачите перспективи розвитку, то саме час знайти компанію на ресурсах, де залишають відгуки минулі робітники. На таких сайтах ви зможете почерпнути багато цікавої інформації про керівництво, співробітників.
Етап підготовки. Хтось скаже, що імпровізація на співбесіді працює краще за все. Можливо так воно і є з частиною, де ви спілкуєтеся з роботодавцем, ведете діалог, але зовсім не в тій частині, де ви презентуєте свій досвід роботи. У вас є унікальна можливість заздалегідь підготувати розповідь про ваш професійний шлях, та цілі, які намагаєтеся досягти. Ви також можете продумати те, як хочете і в якій формі хочете викласти свої думки, тим самим зачепити роботодавця та зацікавити.
Не забутьте продумати також свій зовнішній вигляд, приділити увагу мові тіла. Будьте живі та привітні не лише в мові, а й в поведінці: не закривайтесь руками, слідкуйте за мімікою.
Обов’язково підготуйте питання роботодавцю, які можуть вас зацікавити. Хай керівник відчує, що компанія вам також цікава, як і ви їй.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.