RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Все о резюме
  5. Як сформулювати досягнення у резюме

Як сформулювати досягнення у резюме

20.08.2020 499
Як сформулювати досягнення у резюме

Як сформулювати досягнення у резюме

20.08.2020     499

Резюме: робимо правильний акцент на досягненнях

Грамотно розроблене і оформлене резюме — ключ до успіху під часу пошуку роботи, проходження співбесіди. В більшості випадків це перший інструмент, який привертає увагу потенційних роботодавців, вигідно презентує шукача і підтверджує його професійний потенціал, хорошу кваліфікацію. В сучасних умовах, коли очікування рекрутерів і рівень конкуренції зростають в геометричній прогресії, вже недостатньо заповнити документ по шаблону, вказавши базові дані. Щоб ефективно використати всі ресурси, досягти поставлених цілей, резюме повинно стати яскравою візитною карткою кандидата, виділити його персону серед десятків інших.

Принципи написання резюме

Резюме, іноді використовують абревіатуру CV (з лат. curriculum vitae перекладається як «життєпис»), консолідує в собі основну, актуальну для потенційного роботодавця інформацію. Завдяки йому можна швидко отримати запрошення на співбесіду і вдало пройти його. Створення документу не повинно стати самоціллю, але важливо розуміти, що завдяки йому вдасться сформувати позитивне перше враження і викликати інтерес.

Ключові принципи написання:

  • достовірність даних;
  • чіткість структури, викладу матеріалу;
  • лаконічність, відсутність зайвого;
  • наглядність;
  • інформативність;
  • актуальність.

Як правило, рекрутер проглядає резюме не більше 30 секунд, тому його потрібно скласти так, щоб за цей час воно змогло зацікавити роботодавця. Важливо дотриматись авторського стилю без сухого викладу інформації, канцеляризмів, передати між рядками особисту зацікавленість, орієнтацію на результат.

В залежності від підходів до створення розроблено кілька класифікацій резюме: по об’єму (коротке, повне), типу подачі даних (хронологічне, функціональне, змішане), стилю (найпопулярніші європейський та американський. Щоб отримати бажаний ефект, необхідно крім базових даних (заголовок, особиста, контактна інформація, про освіту) коректно і чітко вказати на персональні переваги.

Акцентуємо на досягненнях правильно: що варто вказати в резюме

Резюме — не просто стандартний документ, а реальний hr-інструмент, який допоможе отримати перспективні запрошення на співбесіди, вдало пройти їх, вибравши найкращий варіант. Ми радимо не забувати вказувати такі аспекти:

  1. Професійний досвід, навички (фіксуємо дані про попередні місця роботи, стажування, практики, інформацію, що підтвердить компетентність, кваліфікацію, наприклад, досвід маркетингових досліджень, роботи з клієнтами, ведення переговорів, володіння оргтехнікою, знання ділового етикету та ін.).
  2. Особисті якості (лише якщо вони будуть мати відношення до професійної діяльності).
  3. Висока кваліфікація, успішний досвід роботи на аналогічних і більш високих посадах.
  4. Готовність розвивати компанію, дотримуватись її місії, корпоративної культури.
  5. Володіння унікальними навичками (вони повинні відповідати потребам компанії — знання складних комп’ютерних програм, маловідомих мов, досвід нестандартної соціальної роботи).
  6. Наявність рекомендацій від колишніх працедавців.

наявність рекомендацій

Важливо пам’ятати про те, що матеріал повинен базуватись на конкретиці, лаконізмі і чіткості структури тексту. Кожен документ пишуть по індивідуальному алгоритму — єдиного підходу немає. Чесне, відкрите, живе резюме зможе вразити навіть на досвідченого рекрутера, який опрацьовує десятки подібних життєписів щодня. При написанні важливо слідкувати за логікою, не вказувати зайвого, неправильних акцентів (уваги до незначних переваг, ігнорування істотних), намагань показати свою персону в занадто вигідному світлі. Не спрацює і сухе, занадто офіційне, нудне CV, яке не відображатиме мотивації, зацікавленості в позитивному результаті.

Створити грамотний життєпис, правильно вказати власні досягнення під силу кожному. Головне, виділити трішки акуратності, терпіння і розуміння того, що очікує побачити роботодавець. Завжди корисно співвідносити власні бажання з можливостями, презентувати себе з кращої сторони, уявити себе на місці рекрутера і випередити його очікування.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх