За статистикою, сьогодні близько 40% людей, які намагаються знайти роботу, уже десь працюють. У такому стані шукати новий варіант спокійніше, ніж безробітним. По-перше, немає обмежень у часі, по-друге, людина не зазнає серйозних фінансових проблем, отже, вона не буде погоджуватися на погані умови праці, низьку заробітну плату. Але є багато нюансів, які потрібно враховувати, щоб собі не нашкодити. Пропонуємо кілька порад.
Від настрою і впевненості в позитивних змінах багато чого залежить. Людині потрібно зберігати спокій, виконуючи свої звичайні функціональні обов’язки, і намагатися сконцентруватися на майбутніх перспективах. Незважаючи на можливі проблеми та негаразди на теперішній роботі, варто спробувати тимчасово «перемикнутися» та звернути увагу саме на відстежування нових вакансій, розміщення резюме. Кроки в цьому напрямі будуть надихати й додавати впевненості.
Якщо пощастило і склалися відкриті стосунки з теперішнім керівником, з ним потрібно відверто поговорити про перспективи. Дізнатися про можливі переміщення та перехід до інших відділів або філіалів. Але якщо відносини в компанії не дуже позитивні, то про свої плани краще не повідомляти. На попередньому місці до того, хто прагне перейти до іншої компанії, може змінитися ставлення. Іноді навіть спрацьовує негативний стереотип, і таких людей починають називати зрадниками.
Щоб цього не сталося, єдиним правильним рішенням у такій ситуації є дотримання конфіденційності. Найефективніше дотримуватися таких принципів:
Щоб відтягнути момент розкриття намірів, варто скористатися функцією «приховане резюме», яка доступна на ресурсах для пошуку роботи. Не забудьте обговорити з майбутнім роботодавцем питання конфіденційності співбесіди до моменту прийняття рішення та оформлення документів.
Якщо пропозиція про нове працевлаштування вже отримана, спробуйте спокійно зважити всі переваги та недоліки нової посади, порівняти їх з попередньою позицією. Зробивши це, буде легше вирішувати, приймати чи не приймати нову пропозицію, узгодити для себе умови праці, обговорити розмір майбутньої заробітної плати. Отже, конкретні цілі полегшать формулювання власних побажань.
Незважаючи на дуже велику кількість переваг, яку дає пошук роботи працевлаштованою людиною, одним із найголовніших мінусів є часові рамки, бо потрібно виконувати робочі обов’язки, важко виділити час для співбесід, виконання тестових завдань.
У такому разі одним із найбільш комфортних варіантів є пошук роботи у відпустці, коли людина має достатньо часу та може зробити конструктивний вибір.
Найчастіше після всіх змін людина починає працювати в тій самій сфері, де й раніше, а можливо, навіть із конкурентами. За правилами ділової етики не слід розкривати таємниці та плани попередньої компанії. По-перше, це свідчитиме про те, що ви – людина, якій не можна особливо довіряти, оскільки не тримаєте язика за зубами. По-друге, раптом щось зміниться – і доведеться продовжувати працювати з людьми з попередньої фірми. Доцільно подбати про збереження позитивних стосунків із ними. І, нарешті, треба просто гідно себе поводити.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.