RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Это важно знать каждому
  5. Як швидко «стати на робочу колію» після довгої перерви у роботі

Як швидко «стати на робочу колію» після довгої перерви у роботі

12.03.2021 652Автор: Олександр Мавлідінов
Як швидко «стати на робочу колію» після довгої перерви у роботі

Як швидко «стати на робочу колію» після довгої перерви у роботі

12.03.2021     652Автор: 

Вихід на роботу після довготривалої перерви – це завжди певний виклик працівникові, «внутрішній» біологічний годинник якого, вже встиг налаштуватися на ритм життя, в якому новоявленої роботи ще не існувало.

До певних «послаблень», як відомо, людина пристосовується гораздо швидше, аніж до «напруги». Тому, навіть, у, по-справжньому тривалих відпустках, організм та психіка людини встигають відвикнути від «попереднього» графіку, відкидаючи необхідність бадьоро зустрічати ранок на годину-другу (а то й декілька годин) раніше, аніж «ще вчора».

Що вже й казати про сучасні проблеми віддалених працівників, які спіткали такий графік роботи з дома вимушено, проте, рано чи пізно, але повернуться до роботи в офіси. Важко даватися, такий перехід режимів, буде навіть тим, хто більш-менш пристосувався до праці з власної оселі та, слідуючи порадам фахівців, відносився до роботи так само, як й під час відвідування офісу, починаючи свій робочий день з дому, в той самий час, як й при «оффлайн-роботі». Як ні крути, а все таки, робота з дому має власні відмінності у будь-якому разі та хоча б трохи, але «спонукає» до певного «розслаблення» особистості працівника.

Налаштуватися на бадьорість, ранні підйоми, ранкову зосередженість та продуктивність, без заперечень, ще складніше буває й тим, хто завдяки пандемії залишався довгий час без роботи, нарешті, знайшовши бажане працевлаштування. Тут, навіть, якщо знайдене працевлаштування – робота мрії, фізіологія все таки затребує певний час на пристосування до нового ритму життя. Проте, іноді, бути результативним, пунктуальним та уважним, необхідно вже з першого дня роботи, й з власним організмом треба вміти «домовлятися».

Для того, щоб максимально знизити вплив «звичного ритму» на ваш організм та свідомість та, як найшвидше налаштуватися на енергійний ритм нового життя, зверніть увагу на поради, які зібрано для вас нижче.

Сон + сніданок = норма для ефективного початку роботи

Так, цей тандем, в якому сон має бути повноцінним, а сніданок – «енергетичним», є нормою, без утримання якої, ні про який результативний початок життя згідно робочого графіку, можна не мріяти.

До того ж, починати виконувати цю норму, необхідно, мінімум за сутки від дню, в який ви «вперше» вийдете на свою роботу.

Згорніть усі справи по дому, та заохотьте себе самого чимось смачним на наступний сніданок, щоб мати додаткову мотивацію для гармонійного пробудження.

З вечора підготуйте одяг та все необхідне, що ви плануєте узяти із собою. Перед сном можна розслабитися, наприклад замінив звичний душ на прийом ванни. Улюбленому фільму, краще зачекати, а перед сном, «компанію» вам може скласти недовготривале читання.

Гарно, якщо ви зможете відправитися у власне ліжко раніше на одну або дві години, аніж ви звикли вкладатися останнім часом. зазвичай. Тепле молоко із медом або склянка трав’яних настоїв чи чаю, стане гарним помічником для швидкого засинання.

Ваш сніданок має бути ситним та смачним, одяг – зручним, але таким, щоб ви подобалися в ньому самому собі. Все, що може стати відволікаючим моментом від вашої роботи, будь-яким чином змусьте «зачекати» до закінчення вами свого першого робочого дню.

План «першого дня» - основа ефективного початку роботи

Не має значення чи виходите ви після довготривалої відпустки, чи після багатомісячної віддаленої роботи, чи вперше за півроку знайшли працевлаштування. Для того, щоб ваш перший день став «гармонійним» початком плідної праці, ви обов’язково маєте скласти план своїх завдань, справ та роботи на цей перший день.

Зробіть це одразу, як тільки будете розуміти, що вам треба виконати. Будь-то доробка «старих завдань», налаштування робочого місця після «віддаленки» чи ознайомлення з новими правилами та обов’язками на новій роботі: одразу після отримання «всього набору» завдань або його частини, складіть для себе свій план наступних дій.

Слідуючи плану, вам буде легше підлаштовуватися під новий ритм життя на роботі та, навіть, складаючи план, ви можете одразу бачити й ступінь важкості завдань, й реальність того, що ви дійсно встигнете все виконати. Іноді, маючи реальні аргументи, краще одразу повідомити керівника, що об’єм роботи завищений та існує ризик не виконання через обміль часу.

Також, не секрет, що людині потрібен певний час на «розгойдання» власної працездатності, ефективності й продуктивності після тривалої паузи, й складання плану доволі гарно допомагає в цьому процесі.

перший робочий день після довгої перерви

Відпочинок протягом дня – необхідність ефективного початку роботи

Думаємо, що не новиною для вас стане й те, що ви суттєво втомитесь протягом такого робочого дня. Тому, не треба демонструвати зайвий героїзм, а краще прийняти цей факт, й закласти у свій план виконання, відпочинок, також.

Звичайно, мова не йде про проведення максимум з робочого часу в їдальні, на «курилці» чи в іншому «неробочому» місці за теревенями та хизуванням(якщо мова йде про довгу відпустку). Проте, розбити свій робочий час на етапи, між якими ви отримуєте не довгий, у 10-15 хвилин, відпочинок просто необхідно.

Можна, якщо робота дозволяє, покластися й на «внутрішній годинник», котрий має підказувати вам, коли треба узяти паузу для короткого відпочинку. Головне, контролювати тривалість таких перерв, щоб не згаяти час першого робочого дню на надмірний «відпочинок».

Такі перерви можна використовувати також із певною користю для себе: потеревенити з колегами про відпочинок, познайомитися з колективом, у разі, коли він новий, задати питання, які не є суто робочими, але стосуються вашого перебування на робочому місці.

Контроль пріоритетності роботи – безпека ефективного початку роботи

Й тим, хто прийшов після занадто довгої відпустки, й новачкам, які знайшли роботу вперше за довгий час, іноді доводиться з першого дня «занурюватися» у роботу, як то кажуть, «із головою». У такому разі, отримуючи перелік завдань та розуміючи про ті аспекти, що можуть вам заважати встигнути виконати весь обсяг справ, під час складання плану, зверніть увагу на пріоритетність ваших сьогоденних задач.

Можливо, серед справ виявляться й такі, які спокійно «зачекають» іншого разу, або ті, які вам треба буде виконати негайно. Врахування цих аспектів стане запорукою того, що ви не наробите помилок першого ж дню, не втратите настрій до роботи, та отримаєте максимум мотивуючого позитиву.

Читайте также

  • Безкоштовне розміщення вакансій та цікаві знижки на сайті Jobs.ua 5 Февраль, 2024

    Для наших Кращих Роботодавців!

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 Декабрь, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 Декабрь, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 Декабрь, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 Декабрь, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Наверх