Знайти пристойну роботу, отримати посаду, зарплату, безумовно, це дуже важливо, але не менш важлива атмосфера, в якій вам доведеться працювати. Тому фахівці радять звернути увагу на корпоративну культуру компанії, в якій плануєте працювати – на її цінності, етичні норми. Саме від них будуть значною мірою залежати задоволення від роботи та успіх.
Але постають питання: як зрозуміти цінності компанії, її культуру, якщо ніколи там не працювали, чим компанії відрізняються, а чим схожі між собою? Відповіді можна отримати, попросивши людей розповісти про цікаві випадки, які сталися виключно в їх організації. Якщо розказані історії різними співробітниками компанії, у чомусь збігаються, це добра ознака. Значить цінності в компанії є, й це не пустий звук.
Команда наукових дослідників ще тридцять років тому аналізувала історії людей про свою роботу. Виявляється, що сьогодні, як і тоді, співробітники різних компаній розповідають схожі історії, перебільшуючи унікальність своїх компаній і їх корпоративної культури. Незалежно від того чим займається компанія, велика вона чи маленька в розповідях співробітників повторюються одній ті самі історії. Jobs.ua пропонує кілька з них.
Чи можна звичайній людині зробити кар’єру?
Позитивно-оптимістична історія про Колін Баррет, яка почала свою кар’єру секретарем в авіакомпанії (Southwest Airlines), а завершила її на посту президента. Ще історія про Джима Зімера, звичайного ліфтера вантажного ліфта в Harley-Davidson, який згодом став одним з директорів. А песимістичним варіантом буде розповідь про співробітника з низьким статусом, який багато чого досяг, але так і не отримав підвищення.
Якщо мене звільнять?
У випадку, якщо компанії необхідно буде зробити скорочення, як вчинить керівництво? Наприклад, колишній директор мережі магазинів Walmart, не довго думаючи, звільнив понад 13 тисяч співробітників і отримав прибуток $19,2 млн. На відміну від нього керівник банка Charles Schwab, аби уникнути скорочення, зменшив зарплати, а тим співробітникам, хто виходив на пенсію, виплатив великі бонуси.
Як керівництво реагує на помилки своїх співробітників?
Частіше за все керівники звільняють співробітників, які в своїй роботі допускають помилки. Але трапляються й позитивні приклади. Цей найвідоміший випадок стався в компанії IBM ще в 1960-х роках. Співробітник, зробивши помилку, яка коштувала компанії $10 млн, увійшов в кабінет генерального директора Тома Уотсона з готовністю до звільнення. На що Утсон сказав: «Звільнити вас? Я щойно витратив 10 млн на ваше навчання».
В цих сюжетах з легкістю можна побачити три основні аспекти – справедливість, впевненість у стабільності робочого місця та контроль над своїм майбутнім в компанії. Як і тридцять років тому, співробітники у вільний час з задоволенням розкажуть, як керівництво стимулює розробку нових ідей, дозволяючи своїм співробітниками витрачати певну кількість робочого часу на іновації. Сьогодні, як і раніше людям цікаві ті компанії де панують справедливість, заохочення, стабільність і контроль.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.