Жінки багато часу і грошей виділяють на догляд за своїми нігтями. Саме тому їм чимало годин доводиться проводити в манікюрних салонах, очікуючи на прийом до своєї майстрині. Цей момент швидко усвідомила молода кореянка Чжуен Сон, яка в 2017 році з кількома партнерами заснувала успішний бізнес – компанію ManiMe, яка виробляє гелеві наклейки для нігтів. Стартап був запущений у Каліфорнії восени 2019 року, і вже встиг залучити дев’ять мільйонів інвестицій! Jobs.ua пропонують короткий екскурс в історію надзвичайно перспективного бізнесу.
Ідея подібного бізнесу може видатися потішною, але легковажною її аж ніяк не назвеш. Манікюрні салони – доволі прибуткова справа, адже їх відвідують жінки всіх вікових категорій. Гарні і доглянуті нігті хочуть мати всі жінки, а пандемія коронавірусу призвела до того, що манікюрні салони були змушені закритися на карантин. Стартап ManiMe запропонував чудову альтернативу: все, що потрібно зробити жінкам, це сфотографувати свої нігті і відправити на адресу компанії. Щоб підігнати розмір під «руки» кожної клієнтки, ManiMe використовують лазерну підрізку і 3D-моделювання. Отримані гелеві наклейки можна нанести на нігті за п’ять хвилин, а їхнє видалення відбувається ще швидше!
Для багатьох компаній коронавірус виявився справжнім нещастям. Для молодого стартапу гелевих наклейок на нігті, навпроти, він посприяв у становленні бізнесу. Як зауважив один з інвесторів компанії, «пандемія коронавірусу стала потужним попутнім вітром». Крім того, успішний стартап кореянки позбавив жінок прив’язки до манікюрних салонів, бо дозволяє заощадити чимало часу на відвідування і тривалі сеанси нанесення манікюру. Тож з моменту пандемії, перебуваючи на карантині, жінки могли й надалі тішитися чудовим манікюром, не виходячи з дому.
Манікюрні набори коштують від 15-ти до 25-ти доларів. Можна обрати різні варіанти: як базові рішення, так і унікальні дизайнерські наклейки. Однією з перших майстринь, які підписали контракт з ManiMe, стала нью-йоркська майстриня манікюру Медлін Пул. Серед її нейл-артів на сайті компанії, які помітно виділяються серед усієї колекції, можна придбати прозорі наклейки з метеликами або затійливий узор з квітів на чорному фоні. Дизайнерка зізнається, що їй би не вистачило терпіння малювати вигадливих метеликів на кожному нігті, а гелеві наклейки значно спростили це завдання.
Наслідуючи приклад нью-йоркської дизайнерки, з молодою компанією підписали договір про співробітництво ще десять майстринь нейл-арту, в тому числі кілька популярних в Інстаграмі блогерок. Всі вони отримують невеликий відсоток з реалізації гелевих наклейок з авторським дизайном. Чжуен Сон відзначає, що з появою кожного нового дизайнера зростає рівень продаж. В майбутньому вона планує створити співтовариство, щоб можна було зібрати популярні дизайни в одному місці.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.
Люди схильні плутати бодігардів і охоронців, ставлячи між ними знак рівності. Проте це не так, охоронець не завжди надає клієнту послуги фізичного захисту.