Захаращений робочий стіл – це наче неприбрана квартира. При одному погляді на нього знижується бажання ефективно попрацювати, не кажучи вже про бажання змінювати світ. І чим більше неприбраний стіл, тим довше відкладається його прибирання. А про те, щоб швидко віднайти щось на ньому, й годі говорити. Тож поговоримо про те, як зберегти лад на робочому столі.
Зазирніть у будь-яку установу, щоб провести простий експеримент. Як визначити, чи в людини панує злагода в голові та думках? Погляньте на її робочий стіл. Якщо по його кутках павуки вже майже почали плести павутиння, якщо пилу під монітором набереться ледве не на палець, якщо клавіатура має такий вигляд, що з-під неї можна натрусити стільки крихт, що ними можна погодувати зграю голубів… будьте певні: в цього нечупари в голові теж панує повний хаос. Чи можна такій людині довірити відповідальну роботу? Навряд чи. Бо якщо людина не може утримати порядок на своєму столі, делегувати їй важливі завдання не варто. Тому політика чистого робочого місця має неабияке значення.
Тримайте біля себе на столі найпотрібніші речі: комп’ютер, діловий записник, актуальні документи. Мінімум приємних дрібничок – приміром, одна-дві сімейні фотографії, кактус чи дорогий серцю сувенір. Потурбуйтеся про смітничок біля робочого місця. Ви миттєво позбуватиметеся всього зайвого, не встаючи з крісла. А якщо помилково викинули потрібну записку чи документ, він швидко відшукається.
Робочий стіл на комп’ютері теж варто організувати за подібним принципом. Посортуйте папки, видаліть непотрібні документи, почистіть корзинку. Такими простими діями ви теж заощадите собі чимало часу в майбутньому.
Багато людей полюбляють клеїти стікери із щоденними завданнями по периметру монітору. В цьому є свій резон, але буває таке, що різнокольорові папірці відволікають увагу, замість того, щоб акумулювати її. Щоб позбутися строкатого хаосу, доцільно обмежитися максимум кількома стікерами. А щоб не захаращувати ними весь робочий простір навколо себе, доречно буде замінити їх на щоденник або записник, обравши той варіант, який для вас найзручніший – нелінований чи в лінійку.
Для великої кількості документів в нагоді стане органайзер. Впорядкуйте документацію за її важливістю чи іншими, відомими вам, параметрами. Найважливіше, щоб ви могли швидко відшукати необхідний для вас документ. Для менш важливих речей знадобляться шухляди робочого столу. Або ще кращий варіант – розмістити їх у шафках чи на стелажах, щоб можна було іноді встати зі свого місця і трошки пройтися. Зайвий рух для людей, які чимало часу працюють сидячи, ніколи не завадить.
Для скрепок, стиральних гумок та інших дрібничок поставте біля монітора коробочку або корзинку. Це теж дозволить зберегти порядок на робочому столі. Але перетрушувати її вряди-годи також необхідно, щоб не залежувались старі гумки та інші непотрібні речі.
Так, варто. А хіба потрібно чинити інакше? Це ж так приємно – прийти зранку і сісти працювати за чистий робочий стіл. Заведіть звичку протирати стіл, мишку, клавіатуру і монітор (не екран, а корпус) вологими серветками. Можна придбати кілька упаковок з приємними ароматами, щоб запах свіжості супроводжував робочий процес протягом усього дня.
В ідеалі щоденний клінінг повинен завершуватися вологим прибиранням. Використані папери – зі столу, а також непомиті чашки та інші зайві речі. Наприкінці тижня – більш посилене прибирання. І генеральне прибирання перед великими святами і важливими датами. Сформувавши таку звичку, ви завжди зможете зберегти лад на робочому столі.
Безумовно, оздобити стіл симпатичними сувенірами, фотографіями рідних людей – це корисно для робочого процесу. Наприклад, світлина з коханою людиною, де ви відпочиваєте на морі, слугуватиме своєрідним антистресом під час напружених буднів. Але знати міру теж необхідно. Щоб не захаращувати прикрасами своє місце роботи, дотримуйтеся простого правила: дві-три особисті речі буде саме враз.
Ділові записи, планування, нагадування та безліч інших функцій можемо делегувати додаткам у смартфоні. І робочий стіл звільниться, і телефон ніколи «не забуде» нагадати про важливу зустріч чи термінове завдання. В плеймаркеті знайдеться чимало корисних додатків, які значно полегшать вам життя. Наприклад, для простих нотаток чудово підійде найпростіший блокнот: Швидкий блокнот, який полюбиться за простоту і функціональність. Він не обтяжений зайвими функціями, а набраний текст навіть не потрібно зберігати – він збережеться автоматично, коли ви закриєте нотатку чи сам додаток. Серед його переваг – простий і зручний інтерфейс, можливість сортування записів в окремі папки, запаролення нотатків за відбитком пальця, «вбудований» смітничок, який збереже про всяк випадок видалені записи. А скільки ще подібних програмок, зручних і функціональних, можна знайти на плеймаркеті! На будь-який смак, безсумнівно.
Як бачимо, щоб зберегти лад на робочому столі, багато зусиль прикладати не потрібно. Та й чисте робоче місце працюватиме на вас як мінімум у двох моментах: звільнений від непотрібних речей стіл підвищить ефективність роботи, а ваші клієнти і керівництво будуть бачити, що перед ними знаходиться відповідальний працівник. А це автоматично викликає довіру, бо неохайні люди, навпроти, відштовхують від себе.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?