Пандемія COVID-19 змінила наш світ, усвідомлюємо ми це ні. Зміни торкнулися усіх сфер нашого життя. Не обминули вони питання організації робочого простору.
В минулому році офіси пустували, і чи вийдуть працівники на свої робочі місця в 2021 році – питання суперечливе. Швидше за все, матиме місце комбінований варіант: більшість працівників працюватимуть дистанційно, з’являючись в офісі за необхідності. Дана стаття буде корисна тим, хто готується до переїзду або планує ремонт в офісі.
Зверніть увагу на дизайн офісу, який можна легко трансформувати згідно власних потреб. Мобільні перегородки дозволяють змінити офісний простір за лічені хвилини. Ви зможете без проблем збільшити на третину кількість офісних працівників, уникнувши перепланування чи не вдаючись до переїзду в просторіше приміщення.
Чи потрібні кабінети в такого роду офісах? Так, потрібні, але для співробітників, робота яких потребує значної концентрації (бухгалтери чи фінансисти). Для решти працівників підійде варіант «open space», а для уникнення фонового шуму продумайте, як грамотно розташувати акустичні екрани, перегородки та мобільні меблі. До речі, мобільні меблі – чудовий варіант для подібних офісів. Їх можна легко перенести в інше місце чи трансформувати згідно нових потреб.
Окрему увагу зверніть на зону відпочинку. Для неї чудово підійдуть дивани з високими бортами і спинками, які добре гаситимуть звук і забезпечать приватність працівникам, які захочуть взяти короткий тайм-аут під час робочого дня.
В світі намітився тренд до технологічного оснащення офісів, адже минулий рік продемонстрував важливість уникання поверхонь в публічних містах. Приміром, у Таллінні вже спроектована офісна будівля, в якій дверима та ліфтами можна керувати зі смартфону. Звичайно, мало хто може дозволити собі таку дороговартісну розробку, але деякі технологічні рішення можна впровадити вже зараз. Перерахуємо їх:
Можна також відмовитися від кавових машин і торговельних автоматів, але з подібним рішенням слід бути обачним, щоб не викликати бунт серед підлеглих.
З часом все більше співробітників повертатимуться в офіси. Їм працюватиметься значно комфортніше, якщо вони почуватимуться як вдома. Що допоможе створити домашню атмосферу? Багато зелені, килими на підлозі та м’які меблі. «Одомашнивши» таким чином офісне приміщення, ви зможете зробити так, що працівникам хотітиметься приходити на роботу. До речі, в багатьох розвинутих країнах практикують зони відпочинку в офісах, куди можна прийти і подрімати. В нашій країні роботодавці поки що не оцінили важливість такого підходу, але ніщо не заважає вам стати першопрохідником в цьому питанні.
Потурбуйтеся про екологічність свого офісу. Як це зробити? Економте електроенергію, правильно утилізовуйте батарейки, лампочки та застарілу техніку; сортуйте сміття і по мінімуму використовуйте папір та одноразовий пластик.
Сюди можемо також віднести турботу про здоров’я своїх працівників. Наприклад, встановлення екранів-перегородок між робочими місцями не тільки зменшить рівень шуму в офісі, а й запобігатиме ризику поширення вірусів. Щоб офіс не видавався нагромадженням перегородок, можна використати прозорі екрани з плексигласу, які при потребі легко демонтувати.
Екологічність офісного приміщення можна підкреслити в інтер’єрі. Наприклад, замість звичайних стін – фітостіни, які не тільки милуватимуть око, а й ефективно поглинатимуть шум. В оздобленні використовуйте натуральні матеріали: дерево, камінь. І зелень, звичайно. Багато зелені.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.