UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Світова практика
  5. Як зміниться дизайн офісів після пандемії коронавірусу

Як зміниться дизайн офісів після пандемії коронавірусу

17.02.2021 440
Як зміниться дизайн офісів після пандемії коронавірусу

Як зміниться дизайн офісів після пандемії коронавірусу

17.02.2021     440

Пандемія COVID-19 змінила наш світ, усвідомлюємо ми це ні. Зміни торкнулися усіх сфер нашого життя. Не обминули вони питання організації робочого простору.

В минулому році офіси пустували, і чи вийдуть працівники на свої робочі місця в 2021 році – питання суперечливе. Швидше за все, матиме місце комбінований варіант: більшість працівників працюватимуть дистанційно, з’являючись в офісі за необхідності. Дана стаття буде корисна тим, хто готується до переїзду або планує ремонт в офісі.

Гнучкі офіси, які легко трансформуються

Зверніть увагу на дизайн офісу, який можна легко трансформувати згідно власних потреб. Мобільні перегородки дозволяють змінити офісний простір за лічені хвилини. Ви зможете без проблем збільшити на третину кількість офісних працівників, уникнувши перепланування чи не вдаючись до переїзду в просторіше приміщення.

Чи потрібні кабінети в такого роду офісах? Так, потрібні, але для співробітників, робота яких потребує значної концентрації (бухгалтери чи фінансисти). Для решти працівників підійде варіант «open space», а для уникнення фонового шуму продумайте, як грамотно розташувати акустичні екрани, перегородки та мобільні меблі. До речі, мобільні меблі – чудовий варіант для подібних офісів. Їх можна легко перенести в інше місце чи трансформувати згідно нових потреб.

Окрему увагу зверніть на зону відпочинку. Для неї чудово підійдуть дивани з високими бортами і спинками, які добре гаситимуть звук і забезпечать приватність працівникам, які захочуть взяти короткий тайм-аут під час робочого дня.

Мобільні меблі


Технологічні офіси

В світі намітився тренд до технологічного оснащення офісів, адже минулий рік продемонстрував важливість уникання поверхонь в публічних містах. Приміром, у Таллінні вже спроектована офісна будівля, в якій дверима та ліфтами можна керувати зі смартфону. Звичайно, мало хто може дозволити собі таку дороговартісну розробку, але деякі технологічні рішення можна впровадити вже зараз. Перерахуємо їх:

  • Заміна звичайних дверей на автоматичні;
  • Регулювання освітлення за допомогою датчиків руху;
  • Модернізація пунктів пропуску – система розпізнавання обличь замість пластикових пропусків чи сканера відбитків;
  • Безконтактні дозатори мила і крани-змішувачі в туалетах.

Можна також відмовитися від кавових машин і торговельних автоматів, але з подібним рішенням слід бути обачним, щоб не викликати бунт серед підлеглих.

Офіси, в яких відчувається домашній затишок

З часом все більше співробітників повертатимуться в офіси. Їм працюватиметься значно комфортніше, якщо вони почуватимуться як вдома. Що допоможе створити домашню атмосферу? Багато зелені, килими на підлозі та м’які меблі. «Одомашнивши» таким чином офісне приміщення, ви зможете зробити так, що працівникам хотітиметься приходити на роботу. До речі, в багатьох розвинутих країнах практикують зони відпочинку в офісах, куди можна прийти і подрімати. В нашій країні роботодавці поки що не оцінили важливість такого підходу, але ніщо не заважає вам стати першопрохідником в цьому питанні.

Екологічні офіси

Потурбуйтеся про екологічність свого офісу. Як це зробити? Економте електроенергію, правильно утилізовуйте батарейки, лампочки та застарілу техніку; сортуйте сміття і по мінімуму використовуйте папір та одноразовий пластик.

Сюди можемо також віднести турботу про здоров’я своїх працівників. Наприклад, встановлення екранів-перегородок між робочими місцями не тільки зменшить рівень шуму в офісі, а й запобігатиме ризику поширення вірусів. Щоб офіс не видавався нагромадженням перегородок, можна використати прозорі екрани з плексигласу, які при потребі легко демонтувати.

Екологічність офісного приміщення можна підкреслити в інтер’єрі. Наприклад, замість звичайних стін – фітостіни, які не тільки милуватимуть око, а й ефективно поглинатимуть шум. В оздобленні використовуйте натуральні матеріали: дерево, камінь. І зелень, звичайно. Багато зелені.

І наостанок – коротко підсумуємо про сучасні офісні тенденції

  • Відмовтеся від великих приміщень, якщо не плануєте масштабний вихід працівників в 2021 році. Зверніть увагу на гнучкий варіант офісу, який легко адаптувати під власні потреби;
  • Потурбуйтеся про «тихі зони», які знадобляться для важливих зустрічей чи відпочинку;
  • В пріоритеті – модульні меблі, які без значних зусиль можна пристосувати до нових потреб;
  • Все, що можна зробити безконтактним, зробіть безконтактним. Це стосується дверей, пропускних систем, освітлення і т.д. Мінімум контакту, щоб працівники почувалися більш безпечно;
  • Працівники, які повернуться в офісі, хотітимуть почуватися по-домашньому затишно. Тому потурбуйтеся про створення домашнього затишку, який передбачає багато зелені, наявність бібліотеки, килимів, м’яких меблів;
  • Якщо ви плануєте офіс з нуля, потурбуйтеся про те, щоб працівники більше рухалися. Це забезпечується наступним способом: розташуйте зону відпочинку, кухню та туалет якнайдалі від робочої зони. Чудовим рішенням стануть столи, які регулюються по висоті: за такими столами можна працювати як сидячи, так і стоячи.
  • Екологічність і турбота про здоров’я працівників. Натуральні матеріали, живі куточки та турбота про здоров’я працівників, щоб не допустити поширення вірусів у колективі – і ви станете роботодавцем мрії для тих людей, яким небайдужа доля планети і людства.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору