На сучасному етапі до претендента на вакантне місце в компанії формується цілий перелік вимог, які стосуються не лише професійних, але й особистісних якостей. З кожним роком зростає рівень конкуренції та очікувань працедавців. Тому, щоб досягнути успіху, потрібно розробити індивідуальну стратегію.
Деякі кандидати впевнені, що після 40 років реалізувати себе в певній сфері та й просто знайти гідну роботу практично неможливо, адже в рейтингу кандидатів люди такого віку автоматично займають останні позиції. Насправді ця проблема не є повсюдною. Дійсно, у процесі пошуку, проходження співбесід іноді доводиться зустрічатися з упередженим ставленням, завищеними вимогами (від чого не застраховані й молоді претенденти). Проте грамотне резюме, професійна самопрезентація і правильний вибір сфери діяльності, де вміння, досвід шукача будуть актуальними, дозволять отримати бажану вакансію.
Зазвичай людина зі значним досвідом і професійним стажем міняє місце роботи лише у виняткових випадках. Навіть якщо діяльність не приносить гідного заробітку або відчувається недоброзичливе ставлення зі сторони керівництва чи колективу, у небагатьох знаходиться сміливість змінити звичний хід життя на краще. Працівників лякає страх перед невідомим, нестабільністю, можливість залишитися без доходу на певний період або взагалі не отримати гідну пропозицію.
Насправді реалізувати себе після 40 цілком можливо. Головне – правильно спланувати дії, проаналізувати потреби ринку, працедавців на сучасному етапі й претендувати на вакансії за умови відповідності поставленим вимогам (щодо стажу, освіти, професійних вмінь та ін.). Важливо приділяти пошуку роботи достатньо часу, інакше ефективність процесу буде дуже низькою. Щоб зусилля, втрати часу були виправданими, на це потрібно витрачати не менше 40 годин на тиждень. Це дозволить повноцінно промоніторити ринок, проаналізувати очікування рекрутерів, визначити для себе найбільш перспективні сфери діяльності.
Корисні поради для шукачів роботи:
Щоб отримати конкурентну перевагу (навіть перед молодими спеціалістами), важливо грамотно оформити резюме, при його написанні дотримуватись принципів інформативності, лаконічності, вірогідності. Шукачу необхідно виявити свою зацікавленість у роботі, бути орієнтованим на результат. Під час співбесіди потрібно зробити акцент на своїх найбільших перевагах (досвід роботи на певних посадах, спектр професійних, особистісних якостей, сертифікати про проходження курсів, готовність до розвитку).
Іноді на стартовому етапі або при виникненні труднощів має сенс трішки знизити свої очікування щодо оплати праці, локації офісу та ін. Деякі посади, які оплачуються не дуже високо, мають свої плюси, наприклад можливість швидкого кар’єрного росту в компанії, близьке спілкування з керівництвом, здобуття корисних ділових зв’язків.
Вік не має бути перешкодою для пошуку роботи, яка стане джерелом доходу й самореалізації. У сучасних реаліях цілком можливо зіткнутися з упередженнями, формалізмом, необ’єктивною оцінкою професійних якостей через віковий ценз. Але на ринку праці є також багато відповідальних рекрутерів: вони хочуть знайти компетентного співробітника, який зможе бездоганно виконувати визначений спектр обов’язків, при цьому рік народження не має значення.
Щоб пошук роботи був ефективним, а час не витрачався даремно, варто враховувати вимоги працедавця, специфіку діяльності й вибрати перспективну сферу. Цікаві варіанти:
Якщо знайти вакансію чи пройти співбесіду на бажані посади не вдається, є сенс розглянути інші пропозиції та продовжувати аналіз ринку, пошук цікавих варіантів. Потрібно визначитися зі спектром інтересів та перенести їх у площину кар’єри. Гнучкий підхід до відбору, об’єктивний самоаналіз і віра в себе стануть запорукою вигідного працевлаштування в будь-якому віці.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.