RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Все о резюме
  5. Яким має бути резюме?

Яким має бути резюме?

22.03.2006 315
Яким має бути резюме?

Яким має бути резюме?

22.03.2006     315
Вдало складене резюме — один з найефективніших засобів пошуку роботи. Запам'ятайте три ключових моменти: Ви маєте лише один шанс просунутись за допомогою резюме — у той момент, коли його читають вперше. Як правило, на перегляд резюме витрачається не більш 2-3 хвилин. І якщо за цей час звернути на себе увагу не вдалось — значить, резюме не спрацювало. При написанні резюме додержуйтесь принципу вибірковості. Інформацію для резюме слід відбирати, виходячи з його цілей. Інакше кажучи, до резюме варто включати опис саме тих аспектів Вашого досвіду, які можуть бути значимими для майбутньої посади. І якщо Ви займалися науковою роботою і одночасно консультуванням, у резюме, спрямованому на одержання роботи в області комерції, не варто описувати Ваші наукові досягнення і наводити список наукових праць — краще навести навички та знання, набуті у процесі консультаційної діяльності. Вдале резюме може стати приводом для інтерв'ю, тобто особистої зустрічі з роботодавцем, але ще не гарантує запрошення на роботу. Ваша мета — домогтися, щоб людина, яка читатиме резюме, захотіла б зустрітися з Вами особисто. Про що варто написати в резюме? Резюме складається з таких блоків: - ім'я, адреса та номер телефону (включаючи код міста); - мета (не обов'язково, але бажано): короткий опис того, на одержання якої посади Ви претендуєте і з яких причин (не більш 6 рядків, а краще 2-3); трудовий досвід у зворотньому хронологічному порядку (спочатку вказується останнє місце роботи). Ця частина основна. Вкажіть дати початку й закінчення роботи, найменування організації, назву посади (їх може бути декілька, якщо Ваша кар'єра розвивалася успішно); коротко опишіть посадові обов'язки та трудові досягнення, якщо такі були. При описі досягнень використовуйте дієслова дії, такі як «розвивав», «заощадив», «збільшив» або «скоротив»; - освіта (чим більше часу сплило після закінчення навчального закладу, тим менше місця повинен займати цей пункт в резюме; а от випускникам та студентам варто поміщати його перед трудовим стажем, тому що досвід роботи якщо і є, то не такий значний); можна повідомити про нагороди, підкреслити навчальні дисципліни, що можуть особливо придатись на новій роботі; - додаткова інформація: володіння іноземними мовами та комп'ютером, наявність прав водія, членство в професійних організаціях і т.ін. (захоплення варто згадувати лише у випадку, якщо вони тісно пов'язані з майбутьою роботою); -можливість надання рекомендацій. Яким повинно бути резюме? Основні вимоги до стилю написання резюме: - стислість; - конкретність; - активність (ніколи не пишіть «брав участь», «надавав допомогу» і т.д.; такі формулювання наводять на думку, що це були разові роботи); - чесність. Уникайте використання займенника «я». Необхідно бути гранично конкретним у виборі формулювань. Не слід писати: - займався навчанням; - сприяв зменшенню помилок; - швидко засвоюю нові знання. Варто писати: - навчив двох нових службовців; - скоротив помилки на 15%, заощадивши фірмі $40 тис.; - освоїв нові процедури в рекордно короткий термін — за два тижні. Не будьте багатослівні й уникайте пасивних форм.Не слід писати: - відповідав за виконання... - знаходив застосування наступним можливостям... - ніс відповідальність за... Варто писати: - виконав... - ефективно використовував... - відповідав за... Віддавайте перевагу позитивній інформації.Не слід писати: - залагоджував скарги; - перешкоджав зниженню частки продажів; - перейшов з посади... Варто писати: - допомагав клієнтам в...; - підвищив потенціал продукту на ринку; - просунувся на посаду... Зосереджуйте увагу на досягненнях.Не слід писати: - проробив там три роки; - виконував додаткову роботу. Варто писати: - отримав підвищення та двічі — збільшення платні; - завжди виконував роботу в строк. Про що не слід писати в резюме? Не треба включати у резюме: - усю трудову біографію; насправді потенційного роботодавця цікавлять лише останні 3-5 місць роботи та період не більш 10 років; - фізичні дані; - фотографію; - причини, з яких Ви йшли з роботи; - вимоги до зарплати; - імена людей, котрі надають Вам рекомендації (підготуйте цей список — він може придатися на співбесіді). Ще раз перевірте резюме: - попросіть когось, хто добре володіє мовою, якою складене резюме, перевірити текст; перегляньте приклади резюме, впевніться, що й вас воно не гірше; - в описі теперішньої роботи використовуйте дієслова теперішнього часу, наприклад «працюю», «проектую» — відповідно, при описі попередніх місць роботи використовуйте дієслова минулого часу; - будьте послідовні: якщо використали скорочення один раз, використовуйте його й далі (проте краще всі найменування приводити повністю); уникайте довгих фраз і мудрованих слів; - чітко виділяйте заголовки; - простежте, щоб резюме було оформлено в єдиному стилі; - вибирайте стиль, який буде легко читатись (великі поля, не дрібний шрифт, достатня відстань між рядками і т.ін.); - використовуйте якісний папір білого кольору; - бажано умістити резюме на одній, максимум двох сторінках; переконайтесь, що зможете підтвердити всю інформацію, включену до резюме. Непогано було б скласти резюме на двох мовах. Зрозуміло, до іншомовного варіанту пред'являються ті ж вимоги щодо оформлення, грамотності та стилістичної єдності, що й до резюме, написаного українською.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх