Знати, щось корисне, що може допомогти у роботі є гарним бонусом, який, може стати проводом для збільшення заробітної платні. А, наприклад, знання іноземної мови, як правило міжнародної англійської, не так ще й давно, бонусом вважалася, проте, наразі, це одна з ключових вимог при працевлаштуванні до серйозного роботодавця.
У нашому сучасному та глобалізованому світі, на світовому ринку праці, до речі, відносять те саме володіння іноземною мовою до, так званих «hard-skills», - навичок, які можна надбати. Однак, тенденція зміщення акценту у вимогах сучасних рекрутерів, демонструє, вже у найближчому майбутньому пріоритетним для кандидатів на посади, стане наявність певних власних soft-skills (навичок вроджених), тому, що саме останні вже зараз, суттєво допомагають різним видам комунікацій у мінливому, швидкому світі.
Тож, є сенс вже сьогодні звернути увагу на ті вміння та навички, які скоро стануть не лише реальним приводом збільшення зарплатні, а й обов’язковою складовою характеру кандидатів майбутнього.
У щорічній доповіді «Future of Jobs», представники Всесвітнього економічного форуму, впевнено назвали гнучкі навички, які стануть актуальними вже з поточного року:
Український ринок праці не відстає від світового оновлення, надто швидко, бо не готовий, приймаючи чимало нових правил гри.
Підсумок моніторингу вимог роботодавців до кандидатів на посади протягом минулого року, показує, доволі високу увагу, наприклад до таких гнучких навичок, як «вміння вести переговори», про що повідомляли більш ніж 7% роботодавців з різних сфер діяльності, де навичка може стати актуальною. Тож, усі фахівці з продажу, «рекламники», маркетологи разом з PR-менеджерами, розробниками ПЗ, й працівниками логістичної сфери із сферою нерухомості, можливо втрачали непогані кадри, лише тому, що шукач не знав про таку зацікавленість та не акцентував увагу на певних подібних перевагах.
Серед роботодавців, не менш популярною є така навичка, як «креативність». Працівників, що її мають, бажають бачити у 6% робочих пропозицій. Також, наявність такого вміння, гарантовано має додати 30% плюсом до заробітної плати.
Вже рік потому, не менш, ніж 1% вакансій містив вимоги до наявності комунікативних навичок, гнучкості у спілкуванні з клієнтами та вміння швидкого прийняття рішень. Будь-яке з вмінь, гарантувало вже минулого року добавку до заробітної плати не менш, ніж 34%, а вміння вдало спілкуватися та налагоджувати контакти, мало принести плюсом до зарплати, цілих 76%.
Й минулого року, й зараз, пильну увагу рекрутери приділяють вмінню володіння комп’ютером та програмами, наявності базові навичок з програмування, та інші сучасні навички, що вже необхідні у нашому digital світі.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.