Знати, щось корисне, що може допомогти у роботі є гарним бонусом, який, може стати проводом для збільшення заробітної платні. А, наприклад, знання іноземної мови, як правило міжнародної англійської, не так ще й давно, бонусом вважалася, проте, наразі, це одна з ключових вимог при працевлаштуванні до серйозного роботодавця.
У нашому сучасному та глобалізованому світі, на світовому ринку праці, до речі, відносять те саме володіння іноземною мовою до, так званих «hard-skills», - навичок, які можна надбати. Однак, тенденція зміщення акценту у вимогах сучасних рекрутерів, демонструє, вже у найближчому майбутньому пріоритетним для кандидатів на посади, стане наявність певних власних soft-skills (навичок вроджених), тому, що саме останні вже зараз, суттєво допомагають різним видам комунікацій у мінливому, швидкому світі.
Тож, є сенс вже сьогодні звернути увагу на ті вміння та навички, які скоро стануть не лише реальним приводом збільшення зарплатні, а й обов’язковою складовою характеру кандидатів майбутнього.
У щорічній доповіді «Future of Jobs», представники Всесвітнього економічного форуму, впевнено назвали гнучкі навички, які стануть актуальними вже з поточного року:
Український ринок праці не відстає від світового оновлення, надто швидко, бо не готовий, приймаючи чимало нових правил гри.
Підсумок моніторингу вимог роботодавців до кандидатів на посади протягом минулого року, показує, доволі високу увагу, наприклад до таких гнучких навичок, як «вміння вести переговори», про що повідомляли більш ніж 7% роботодавців з різних сфер діяльності, де навичка може стати актуальною. Тож, усі фахівці з продажу, «рекламники», маркетологи разом з PR-менеджерами, розробниками ПЗ, й працівниками логістичної сфери із сферою нерухомості, можливо втрачали непогані кадри, лише тому, що шукач не знав про таку зацікавленість та не акцентував увагу на певних подібних перевагах.
Серед роботодавців, не менш популярною є така навичка, як «креативність». Працівників, що її мають, бажають бачити у 6% робочих пропозицій. Також, наявність такого вміння, гарантовано має додати 30% плюсом до заробітної плати.
Вже рік потому, не менш, ніж 1% вакансій містив вимоги до наявності комунікативних навичок, гнучкості у спілкуванні з клієнтами та вміння швидкого прийняття рішень. Будь-яке з вмінь, гарантувало вже минулого року добавку до заробітної плати не менш, ніж 34%, а вміння вдало спілкуватися та налагоджувати контакти, мало принести плюсом до зарплати, цілих 76%.
Й минулого року, й зараз, пильну увагу рекрутери приділяють вмінню володіння комп’ютером та програмами, наявності базові навичок з програмування, та інші сучасні навички, що вже необхідні у нашому digital світі.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.