RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Административный директор в Киеве
  5. Административный директор
Предложить вакансию
Резюме Административный директор
Кратюк Ирина

Административный директор

Заблокировано
  2 февраля 2023  Город: Киев
Возраст:54 года
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, плавающий график работы
Рубрики: Руководство
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Операційний директор
ТОВ Візит Гарант (Діяльність позаміських дитячих комплексів), Николаев
12.2015 − 04.2022 (6 лет 4 месяца)

Досягнення:

Зростання рентабельності компанії з 13% до 24% (2017-2019рр).

Збереження рівня рентабельності на рівні 14% під час падіння ринку 2020-2021.

Розробка та успішна реалізація інвестиційного проекту (будівництво критого спортивного майданчику), зростання об’єму продажів на 10% .

Мінімізація витрат на обслуговування (знижено на 20%) завдяки впровадженню системі організації та контролю закупівель.

Розробка фірмових стандартів обслуговування. Рівень задоволеності клієнтів (nps) виріс з 57 до 89 %.

Впровадження суттєвих змін у системи мотивації, роботи з клієнтами, звітності, контролю. Збільшення кількості менеджерів, виконуючих особистий план продажу з 25% до 63%.

Збереження та постійний розвиток команди ключових співробітників, ріст рівня лояльності до компанії.

Обов’язки:

  • управління та контроль операційної діяльності компанії (продаж, клієнтський сервіс, фінанси, адміністративна, господарська діяльність);
  • планування бюджету, оптимізація адміністративних та операційних витрат;
  • аналіз параметрів діяльності компанії, звітність перед власниками;
  • розробка та контроль бюджетів;
  • організація та координація всіх внутрішніх процесів;
  • створення алгоритмів роботи для персоналу різних департаментів;
  • оптимізація внутрішніх закупівель матеріалів та послуг;
  • створення та впровадження системи мотивації, навчання співробітників.
административный директор
ТОВ Візит Альянс (Діяльність позаміських дитячих комплексів), Николаев
09.2000 − 12.2015 (15 лет 2 месяца)

Досягнення:

Регламентація основних процесів компанії, що полегшило інтегрування нових співробітників у роботу за меншу кількість часу.

Покращення операційної ефективності керування за рахунок чіткого визначення цілей, задач, зон відповідальності, ключових показників.

Запуск та налагодження роботи відкритого аквапарку на 400 людей одночасно (Очаків, п. Чорноморка).

Обов’язки:

  • управління та контроль операційної діяльності: господарська діяльність, організація харчування, надання послуг: педагогічних, оздоровчих, медичної допомоги;
  • підготовка комплексу до сезону: ремонти, реконструкції, приведення в порядок локацій та території;
  • організація роботи їдальні;
  • комплектація сезонного штату, навчання, контроль, мотивація, створення інструкцій;
  • контроль витрат в рамках затвердженого бюджету;
  • робота з державними органами, перевірками;
  • закупівлі (продукти, меблі, канцелярія, насоси, основні засоби, розхідні);
  • організація прибуткової роботи аквапарку.

Образование

Миколаївський педагогичний інститут (Николаев)
історичний, вчитель історіі та права
полное высшее, 09.1987 − 08.1992 (4 года 11 месяцев)

Дополнительное образование

 2019 – курс «Менеджмент: керівництво та підпорядкування»
 2019 – курс «Менеджмент: керівництво та підпорядкування» 2019 – корпоративний тренінг «Компетенції ефективного менеджера»
 2019 – корпоративний тренінг «Компетенції ефективного менеджера»

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки:  Адміністрування та оперативний менеджмент  Планування та розподіл завдань  Бюджетування доходів та витрат  Аналіз економічних показників роботи , вміння їх покращити  Організація забезпечення матеріально-технічного постачання підприємства  Проведення закупівель, пошук постачальників, організація внутрішніх тендерів  Підтримка актуальності внутрішніх регламентів і нормативних документів компанії  Розробка та впровадження показників ефективності роботи підрозділів компанії  Підбір адміністративного персоналу і організація його роботи  Забезпечення безперебійної роботи офісу, спілкування з орендодавцями
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Досвід роботи 10 років директором заміських дитячих комплексів на 500-700 місць. Забезпечення працездатності комплексу, його адміністративно-господарської діяльності. Розробка та впровадження заходів, спрямованих на скорочення матеріальних, фінансових і

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх