UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Административный директор в Києві
  5. Административный директор
Запропонувати вакансію
Резюме Административный директор
Кратюк Ирина

Административный директор

Заблоковано
  2 лютого 2023  Місто: Київ
Вік:55 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
Рубрики: Керівництво
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Операційний директор
ТОВ Візит Гарант (Діяльність позаміських дитячих комплексів), Миколаїв
12.2015 − 04.2022 (6 років 4 місяці)

Досягнення:

Зростання рентабельності компанії з 13% до 24% (2017-2019рр).

Збереження рівня рентабельності на рівні 14% під час падіння ринку 2020-2021.

Розробка та успішна реалізація інвестиційного проекту (будівництво критого спортивного майданчику), зростання об’єму продажів на 10% .

Мінімізація витрат на обслуговування (знижено на 20%) завдяки впровадженню системі організації та контролю закупівель.

Розробка фірмових стандартів обслуговування. Рівень задоволеності клієнтів (nps) виріс з 57 до 89 %.

Впровадження суттєвих змін у системи мотивації, роботи з клієнтами, звітності, контролю. Збільшення кількості менеджерів, виконуючих особистий план продажу з 25% до 63%.

Збереження та постійний розвиток команди ключових співробітників, ріст рівня лояльності до компанії.

Обов’язки:

  • управління та контроль операційної діяльності компанії (продаж, клієнтський сервіс, фінанси, адміністративна, господарська діяльність);
  • планування бюджету, оптимізація адміністративних та операційних витрат;
  • аналіз параметрів діяльності компанії, звітність перед власниками;
  • розробка та контроль бюджетів;
  • організація та координація всіх внутрішніх процесів;
  • створення алгоритмів роботи для персоналу різних департаментів;
  • оптимізація внутрішніх закупівель матеріалів та послуг;
  • створення та впровадження системи мотивації, навчання співробітників.
административный директор
ТОВ Візит Альянс (Діяльність позаміських дитячих комплексів), Миколаїв
09.2000 − 12.2015 (15 років 2 місяці)

Досягнення:

Регламентація основних процесів компанії, що полегшило інтегрування нових співробітників у роботу за меншу кількість часу.

Покращення операційної ефективності керування за рахунок чіткого визначення цілей, задач, зон відповідальності, ключових показників.

Запуск та налагодження роботи відкритого аквапарку на 400 людей одночасно (Очаків, п. Чорноморка).

Обов’язки:

  • управління та контроль операційної діяльності: господарська діяльність, організація харчування, надання послуг: педагогічних, оздоровчих, медичної допомоги;
  • підготовка комплексу до сезону: ремонти, реконструкції, приведення в порядок локацій та території;
  • організація роботи їдальні;
  • комплектація сезонного штату, навчання, контроль, мотивація, створення інструкцій;
  • контроль витрат в рамках затвердженого бюджету;
  • робота з державними органами, перевірками;
  • закупівлі (продукти, меблі, канцелярія, насоси, основні засоби, розхідні);
  • організація прибуткової роботи аквапарку.

Освіта

Миколаївський педагогичний інститут (Миколаїв)
історичний, вчитель історіі та права
повна вища, 09.1987 − 08.1992 (4 роки 11 місяців)

Додаткова освіта

 2019 – курс «Менеджмент: керівництво та підпорядкування»
 2019 – курс «Менеджмент: керівництво та підпорядкування» 2019 – корпоративний тренінг «Компетенції ефективного менеджера»
 2019 – корпоративний тренінг «Компетенції ефективного менеджера»

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Адміністрування та оперативний менеджмент  Планування та розподіл завдань  Бюджетування доходів та витрат  Аналіз економічних показників роботи , вміння їх покращити  Організація забезпечення матеріально-технічного постачання підприємства  Проведення закупівель, пошук постачальників, організація внутрішніх тендерів  Підтримка актуальності внутрішніх регламентів і нормативних документів компанії  Розробка та впровадження показників ефективності роботи підрозділів компанії  Підбір адміністративного персоналу і організація його роботи  Забезпечення безперебійної роботи офісу, спілкування з орендодавцями
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Досвід роботи 10 років директором заміських дитячих комплексів на 500-700 місць. Забезпечення працездатності комплексу, його адміністративно-господарської діяльності. Розробка та впровадження заходів, спрямованих на скорочення матеріальних, фінансових і

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору